حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بررسی نحوه وصول مطالبات شهرداری منطقه 3 با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار

شناسه : 11255 25 ژانویه 2018 - 3:53 351 بازدید

تبریز ما: در جلسه‌ای با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز و مدیران کل حراست و بازرسی و شهردار منطقه ۳ تبریز، نحوه و نتایج وصول مطالبات شهرداری منطقه ۳ بررسی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، در این جلسه، چگونگی وصول مطالبات از شهروندان طرف خدمات شهرداری […]

بررسی نحوه وصول مطالبات شهرداری منطقه 3 با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار
پ
پ


تبریز ما: در جلسه‌ای با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز و مدیران کل حراست و بازرسی و شهردار منطقه ۳ تبریز، نحوه و نتایج وصول مطالبات شهرداری منطقه ۳ بررسی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، در این جلسه، چگونگی وصول مطالبات از شهروندان طرف خدمات شهرداری منطقه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۳ مورد بررسی قرار گرفت.

سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز پس از شنیدن گزارش مدیران حوزه مالی شهرداری منطقه ۳،  در مورد چگونگی وصول مطالبات شهرداری و وضعیت چک های برگشتی، راهکارها و سیاست های لازم را برای بهینه سازی امور ارائه کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز سیاست های حوزه مالی شهرداری تبریز را در قالب چند پیشنهاد و دستور کار، از جمله عدم دریافت چک بدون استعلام، به مجموعه مدیران حوزه مالی شهرداری منطقه ۳ ابلاغ کرد.

در این جلسه، موحدنیا شهردار منطقه ۳ وضعیت مالی و درآمد شهرداری منطقه ۳ را تشریح کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.