حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز توسط مرکز پژوهش شهرداری

شناسه : 9713 17 دسامبر 2017 - 9:58 183 بازدید

تبریز ما: رییس مرکز پژوهش شهرداری تبریز از تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز توسط مرکز پژوهش شهرداری بنا به دستور شهردار کلانشهر تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، روشنی گفت: ارزیابی عملکرد مدیران هر مجموعه اداری و خدماتی به روشهای علمی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای برنامه ریزی، هدایت، بودجه بندی، بکارگماری، سازمان […]

تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز توسط مرکز پژوهش شهرداری
پ
پ


تبریز ما: رییس مرکز پژوهش شهرداری تبریز از تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز توسط مرکز پژوهش شهرداری بنا به دستور شهردار کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، روشنی گفت: ارزیابی عملکرد مدیران هر مجموعه اداری و خدماتی به روشهای علمی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای برنامه ریزی، هدایت، بودجه بندی، بکارگماری، سازمان دهی و نظارت بر عملکرد کارکنان و بویژه مدیران آن مجموعه بوده و توسط دستگاههای مختلف اجرایی در اقصی نقاط جهان و ایران به شکل مستمر و منظم به اشکال و انواع گوناگون به انجام میرسد.
روشنی افزود: کار تهیه شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری در آغازین روزهای انتخاب جناب آقای دکتر شهین باهر و بنا به دستور اکید ایشان به مرکز پژوهش شهرداری محول شده و توسط یک کارگروه متشکل از متخصصین با تجربه حوزه های مختلف مدیریت شهری و مشارکت همه جانبه اداره کل حراست و اداره کل بازرسی شهرداری تبریز تحت هماهنگی مرکز پژوهش این شهرداری در طی بیش از دویست ساعت کار کارشناسی در مدت سه ماه به شکل امانی به انجام رسید. 
رییس مرکز پژوهش شهرداری تبریز عنوان نمود که این شاخص ها در دو گروه شاخص های ارزیابی عمومی ماهیانه و شاخص های ارزیابی تخصصی سالیانه برای ارزیابی عملکرد کلیه حوزه های مدیریت ستادی و مناطق و سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تبریز تهیه شده و در آینده نزدیک توسط شهردار محترم تبریز برای اجرا به اداره کل بازرسی و معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز ابلاغ خواهد گردید.
دکتر روشنی مواردی نظیر جامعیت، اجرایی بودن، شفاف سازی در امور شهرداری، استفاده کامل از نظارتهای مردمی، قابلیت سنجش و مقایسه، استناد به آمار و ارقام، کاهش امکان اعمال سلیقه شخصی ارزیابی کنندگان و تطابق با شرایط بومی شهر تبریز را از ویژگیهای اصلی این شاخص ها بر شمرده و عنوان نمود که شاخصهای مذکور علاوه بر ارزیابی عملکرد مدیران شهری در برگیرنده نوعی برنامه ریزی عملیاتی برای امور جاری و عمرانی شهرداری بوده و هدایت کننده کلیه اقدامات در راستای اهداف مورد نظر برای مدیریت توسعه پایدار شهر تبریز نیز میباشند. 
رییس مرکز پژوهش شهرداری تبریز عنوان نمود که با توجه به استفاده از تجربیات و کارهای قبلی انجام شده در این ارتباط در واحدهای ذی ربط شهرداری تبریز بویژه اداره کل بازرسی و معاونت برنامه  ریزی و توسعه، وزارت محترم کشور و سایر کلانشهر ها شاید به جرات بتوان این شاخص ها را جامع ترین، کامل ترین و عملیاتی ترین شاخصها در نوع خود در سطح کشور دانست.
دکتر روشنی در پایان افزود که پس از ابلاغ شاخصهای ارزیابی توسط شهردار محترم کلانشهر تبریز به واحدهای ذی ربط شهرداری کار ارزیابی عملکرد مدیران به دو شکل عمومی ماهیانه و تخصصی سالیانه بصورت گسترده و مستمر آغاز و تداوم خواهد یافت.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.