حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همایش کتابت نور در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد

شناسه : 11392 30 ژانویه 2018 - 12:50 275 بازدید

تبریز ما: همایش کتابت نور با حضور 80 هنرمند درجه ممتاز و ممتاز به بالا از شهر تبریز  و دیگر شهرستان های استان آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش تبریز ما، همایش کتابت نور در آستانه ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت خطبه فدک و شعارهای انقلاب امروز، سه […]

همایش کتابت نور در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد
پ
پ

تبریز ما: همایش کتابت نور با حضور 80 هنرمند درجه ممتاز و ممتاز به بالا از شهر تبریز  و دیگر شهرستان های استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، همایش کتابت نور در آستانه ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت خطبه فدک و شعارهای انقلاب امروز، سه شنبه در محل مصلی تبریز از ساعت 16 آغاز شده است.

این همایش خوشنویسی یکی از برنامه های پر مخاطب و مستمر سازمان فرهنگی است که در مناسبات فرهنگی به همت هنرمندان خوش ذوق، به خلق آثار ارزشمند و ماندگار منجر می شود.

در حالی که در این همایش خطاطان هنرمندی از تبریز، مراغه، بستان آباد و سقز حضور دارند اما به دلیل شرایط جوی هنرمندانی که از خطه مشرق زمین برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده بودند، از حضور در این همایش باز ماندند.

جشنواره ها و همایش های مختلف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز که در سطح ملی و بین المللی برگزار شده اند همواره شاهد این تعامل و ایجاد ارتباط های بیشتر میان هنرمندان بوده به طوریکه هر هنرمند سفیری برای شهر و دیار خود شده تا به معرفی فرهنگ و تاریخ شهر خود بپردازد.

همایش کتابت نور با محوریت بزرگداشت مقام هنری استاد خوشنویسی سید رضی صدرالدینی است، این همایش از جمله برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در آستانه دهه فجر و ایام فاطمیه بوده و قصد دارد در تبریز ۲۰۱۸ از این فرصت مناسب برای معرفی و پاسداشت ذخایر فرهنگی شهر استفاده نماید .

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.