حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

مجموعه ورزشی و پارک نیاوران با ۴۰ میلیاردریال هزینه در آستانه بهره‌برداری است

شناسه : 10481 06 ژانویه 2018 - 5:03 436 بازدید

تبریز ما: پارک چندمنظوره ورزشی وتفریحی نیاوران پس از بهره برداری برای شهروندان ساکن مرزداران وکوی مصلی خدمات رسانی خواهد کرد.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار شهردارمنطقه۵ تبریز بااعلام این مطلب گفت : این پارک علاوه برکارکرد فضای سبز از امکانات ورزشی و زمین بازی کودکان نیز […]

مجموعه ورزشی و پارک نیاوران با ۴۰ میلیاردریال هزینه در آستانه بهره‌برداری است
پ
پ

تبریز ما: پارک چندمنظوره ورزشی وتفریحی نیاوران پس از بهره برداری برای شهروندان ساکن مرزداران وکوی مصلی خدمات رسانی خواهد کرد.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار شهردارمنطقه۵ تبریز بااعلام این مطلب گفت : این پارک علاوه برکارکرد فضای سبز از امکانات ورزشی و زمین بازی کودکان نیز برخورداراست؛ همچنین زمین فوتبال واقع در پارک با چمن مصنوعی احداث وبه اتمام رسیده است

شهردارمنطقه تصریح بابیان اینکه شهرک مرزداران و کوی مصلی به علت توسعه روز افزون درچند سال اخیر نیازمند احداث پروژه های فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز بود گفت:  با برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ پروژه بزرگ در این منطقه احداث شده است؛ احداث زیرساخت های لازم قبل از تکمیل شهرک های جدید، سیاست اصلی این منطقه است.

هوشیار خاطرنشان کرد: در شهرک مرزداران و کوی مصلی پروژه های فرهنگی، فضای سبز و ورزشی احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است؛ همچنین زمین فوتبال با چمن مصنوعی برای شهروندان این دو شهرک در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در داخل پارک طراحی شده که در آستانه بهره برداری شدن است.

وی در ادامه با بیان اینکه زمین فوتبال این شهرک سومین پروژه ورزشی احداث شده در مرزداران و کوی مصلی است، خاطرنشان ساخت : این پروژه در مجموعه پارک نیاوران طراحی و احداث شده و علاوه بر زمین فوتبال ، عملیات عمرانی زمین بازی کودکان نیز آغاز شده است.

 لازم به ذکر است پارک نیاوران در کوی مصلی با ۲هکتار مساحت و با۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است .

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.