حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توجه بیش از پیش به توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا ضروری است

شناسه : 9716 17 دسامبر 2017 - 7:34 192 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت توجه بیش از پیش به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز برای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد. شکور اکبر نژاد در جلسه این هفته شورای شهر تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به مولفه های موثر در آلودگی هوای شهر تبریز بر اهمیت موضوع پژوهش […]

توجه بیش از پیش به توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا ضروری است
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت توجه بیش از پیش به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز برای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

شکور اکبر نژاد در جلسه این هفته شورای شهر تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به مولفه های موثر در آلودگی هوای شهر تبریز بر اهمیت موضوع پژوهش در توسعه و رشد تاکید کرد.

رئیس شورای شهر تبریز در این جلسه به استفاده تعدادی از اعضای شورای شهر از اتوبوس به جای خودرو شخصی برای حضور در جلسه شورا اشاره کرد.

به دنبال تشدید آلودگی هوای تبریز تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز از جمله سونیا اندیش نائب رئیس شورا و سعید نیکو خصلت با اتوبوس  به محل برگزاری جلسات شورا شهر تبریز رفتند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.