حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ها و معابر سطح حوزه

شناسه : 6759 26 سپتامبر 2017 - 5:37 167 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای عملیات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ‌ها و معابر سطح حوزه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر اظهار داشت: بهسازی و اصلاح روشنایی در پارک ‌های امیرکبیر، قوم تپه، قطران، شادی، پارک بزرگ، بهار، پامچال و … […]

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ها و معابر سطح حوزه
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار از اجرای عملیات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ‌ها و معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر اظهار داشت: بهسازی و اصلاح روشنایی در پارک ‌های امیرکبیر، قوم تپه، قطران، شادی، پارک بزرگ، بهار، پامچال و … و نیز معابر سطح حوزه منجمله بلوار آذربایجان اجرا می شود.
وی هدف از اجرای طرح بهسازی و اصلاح روشنایی را ارائه خدمات مطلوب رفاهی، حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان دانست و تصریح کرد: امنیت و روشنایی در پارک ‌ها جهت استفاده هر چه بهتر خانواده ‌ها از این فضاها و امنیت تردد در شب است.
شهردار منطقه 4 با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی پارک ‌ها و معابر سطح حوزه بویژه بلوار آذربایجان به عنوان شریان اصلی سطح حوزه در اولویت قرار دارد، گفت: شهرداری منطقه چهار با تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان حوزه های مختلف نسبت به بهسازی این مسیرها اقدام می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.