حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دوره تخصصی مدیریت بحران برای پرسنل آموزش و پروش برگزار شد

شناسه : 10435 04 ژانویه 2018 - 8:30 188 بازدید

تبریز ما: دوره های تخصصی مدیریت بحران با عنوان آمادگی در برابر حوادث و برنامه ریزی در شرایط بحرانی ویژه پرسنل اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز؛ دوره های تخصصی مدیریت بحران با عنوان آمادگی در برابر حوادث و برنامه ریزی […]

دوره تخصصی مدیریت بحران برای پرسنل آموزش و پروش برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: دوره های تخصصی مدیریت بحران با عنوان آمادگی در برابر حوادث و برنامه ریزی در شرایط بحرانی ویژه پرسنل اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز؛ دوره های تخصصی مدیریت بحران با عنوان آمادگی در برابر حوادث و برنامه ریزی در شرایط بحرانی ویژه پرسنل اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

 

در این دوره ها که با هدف ارتقاء توانمندی های پرسنل جهت مقابله با حوادث و با حضور معاون آموزشی و پرورشی و کادر اداری آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز برگزار گردید شرکت کنندگان با مباحث عمومی مدیریت بحران از جمله مفهوم بحران و شرایط بحرانی، شناخت حوادث طبیعی و انسان ساخت کلانشهر تبریز و آمادگی در برابر حوادث و همچنین مباحث تخصصی مدیریت بحران با عنوان برنامه ریزی در شرایط بحرانی آشنا شدند.

 

لازم به ذکر است این دوره به مدت 3 روز در محل دبیرستان دخترانه معلم توسط مدیریت بحران شهرداری برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.