حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید و نصب مجسمه های رئال در حال نهادینه شدن در تبریز است

شناسه : 7913 29 اکتبر 2017 - 8:04 194 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز از کارگاه ساخت مجسمه مشاهیر تبریز بازدید کرد. تقی پور اظهار داشت: امروز خرسندیم تولید و نصب طرح های حجمی و پرتره و مجسمه های رئال درحال نهادینه شدن بر پیکر تبریز است . عبدالله تقی پور با نقل جمله ای از میکل آنژ گفت: اثر هنری واقعی چیزی […]

تولید و نصب مجسمه های رئال در حال نهادینه شدن در تبریز است
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز از کارگاه ساخت مجسمه مشاهیر تبریز بازدید کرد.

تقی پور اظهار داشت: امروز خرسندیم تولید و نصب طرح های حجمی و پرتره و مجسمه های رئال درحال نهادینه شدن بر پیکر تبریز است .
عبدالله تقی پور با نقل جمله ای از میکل آنژ گفت: اثر هنری واقعی چیزی نیست جز سایه ای از کمال خداوندی و امروز خرسندیم تولید و نصب طرح های حجمی و پرتره و مجسمه های رئال درحال نهادینه شدن بر پیکر تبریز است .
وی ادامه داد: لازم است سیاست سازمان زیباسازی به سوی تولید اثرهای سنگی با محور پیکر تراشی سوق داده شود تا آثار ماندگاری بجاگذاشته و از آثاری که در قالب فایبر گلاس طراحی و احداث می شوند کم کم فاصله گرفته وطرح هایی در قالب احجام سنگی جایگزین شود تا از عمر بیشتری برخوردار بوده و بعنوان یک اثر هنری در درازای زمان از این آثار یاد شود.
تقی پور در پایان اظهار داشت: : هنرمندان درخلق آثار هنری با توجه به شناختی که از موضوع پیدا می کنند با تلفیق عشق و هنر می توانند به آثار خود روح بخشیده و یک اثر هنری ماندگار را تحویل جامعه می دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.