حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روند مثبت و قابل ملاحظه تبدیل باغ توت گلگشت به پارک محله ای

شناسه : 12715 10 آوریل 2018 - 7:19 229 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه دو تبریز در بازدید از باغ توت گلگشت از روند قابل ملاحظه اجرائی و پیشرفت فیزیکی تبدیل این باغ به پارک محله ای خبر داد. به گزارش تبریز ما، باقر خوشنواز شهردار در بازدید از روند اجرایی این طرح گفت: باغ توت گلگشت با حفظ وضعیت موجود و حفظ درختان توت […]

روند مثبت و قابل ملاحظه تبدیل باغ توت گلگشت به پارک محله ای
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه دو تبریز در بازدید از باغ توت گلگشت از روند قابل ملاحظه اجرائی و پیشرفت فیزیکی تبدیل این باغ به پارک محله ای خبر داد.

به گزارش تبریز ما، باقر خوشنواز شهردار در بازدید از روند اجرایی این طرح گفت: باغ توت گلگشت با حفظ وضعیت موجود و حفظ درختان توت کهنسال در 10هزارمترمربع مساحت، به منظور ساماندهی و بهسازی وضعیت آن با تغییر کاربری برای احیای فضاهای سبز شهری و افزایش سرانه این فضاها در حال تبدیل شدن به پارک محله ای است.

خوشنواز در ادامه افزود: در عملیات اجرائی باغ توت گلگشت، علاوه بر به اجرا درآمدن 2 باب سرویس بهداشتی که در حال نصب تاسیسات است، در محوطه باغ عملیات احداث بوفه و غذاخوری نیز به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه عملیات محوطه سازی این پارک را شامل جدول گذاری و کف سازی عنوان کرد و اظهار داشت: احداث فضای سبز باغ توت گلگشت نیز از سایر فعالیت هایی بشمار می آید که در محوطه این پارک محله ای در حال اجراست.

بنا به گفته خوشنواز برای تکمیل باغ توت گلگشت و سهولت استفاده از فضای آن که با وجود درختان کهنسال توت دارای فضا و منظره زیبایی است؛ برای تسهیل تردد توریست ها جهت بهره گیری از مراکز درمانی متعددی که در اطراف گلگشت وجود دارد، خیابان 25 متری موجود گلگشت به 35 متری تعریض و جیب پارکی در حدود 110 مترمربع برای توقف خودروها نیز احداث می شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.