حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خداحافظی با صندوق‌های پست – پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی شهریار

شناسه : 11967 25 فوریه 2018 - 8:40 238 بازدید

تبریز ما: عملیات رفع موانع فیزیکی شهرداری منطقه دو تبریز با برداشت صندوق های پست در حال اجرااست. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، برداشت صندوق های پستی و تابلوهای اعلانات، برش و برداشت میله های اضافه پرچم، ساماندهی صندوق های صدقات و ترمیم جداول شکسته، مرمت معابر و پیاده […]

خداحافظی با صندوق‌های پست – پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی شهریار
پ
پ


تبریز ما: عملیات رفع موانع فیزیکی شهرداری منطقه دو تبریز با برداشت صندوق های پست در حال اجرااست.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، برداشت صندوق های پستی و تابلوهای اعلانات، برش و برداشت میله های اضافه پرچم، ساماندهی صندوق های صدقات و ترمیم جداول شکسته، مرمت معابر و پیاده روها در اکثر مسیرهای سطح حوزه این شهرداری در حال اجراست.

این عملیات در مسیرهای میرداماد، زعفرانیه و ساری زمی از سوی ناحیه ۱ در معابر جاده ائل گلی و الهی پرست، رجائی شهر و دادگستری از سوی ناحیه ۲ و در مسیرهای یاغچیان، دروازه تهران و پرواز توسط ناحیه ۳ به انجام رسیده است.

پاکسازی، رفت و روب معابر، جابجائی و برداشت زباله و نخاله های تمامی مسیرهای تحت پوشش منطقه دو شهرداری، از اهم وظایفی به شمار می آید که توسط سختکوشان نواحی سه گانه این منطقه، بطور مرتب و روزانه به انجام می‌رسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.