حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازگشایی مسیر  میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران تا شب یلدا

شناسه : 9756 18 دسامبر 2017 - 9:01 178 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از بازگشایی مسیر رفت و برگشت میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران تا شب یلدا خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با اعلام این خبر گفت: با تلاش مجموعه شهرداری تبریز  انشاالله تا پایان سال جاری هر سه پروژه مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ به اتمام خواهند […]

بازگشایی مسیر  میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران تا شب یلدا
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از بازگشایی مسیر رفت و برگشت میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران تا شب یلدا خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با اعلام این خبر گفت: با تلاش مجموعه شهرداری تبریز  انشاالله تا پایان سال جاری هر سه پروژه مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ به اتمام خواهند رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: پروژه های میدان آذربایجان، مقبره الشعرا و مرکز همایش های بین المللی تبریز، علیرغم تمام مشکلات مالی با تدابیر و همت تیمی مدیران ارشد شهرداری تبریز و شهرداران مناطق در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه هر سه پروژه مورد اشاره در حال حاضر فعال هستند، افزود: با ادامه روند فعلی مرکز همایش های بین المللی تبریز تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهد رسید، همچنین پروژه های میدان آذربایجان و مقبره الشعرا نیز به صورت کامل به اتمام خواهند رسید.

اسحقی در خصوص وضعیت حال حاضر میدان آذربایجان گفت: در دو هفته گذشته به دلیل بارش برف در شهر و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز عملیات تولید خود را متوقف کرده بود همچنین با توجه به بارش برف امکان آسفالت‌ریزی مسیر رفت و برگشت میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران مهیا نبود اما در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی مسیر رفت و برگشت پاسداران به میدان آذربایجان در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: انشاالله تا اول دی ماه مسیر رفت و برگشت میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران بازگشایی شده و تردد اتومبیل ها در این مسیر آغاز خواهد شد تا شاهد ترافیک روان و امن در این نقطه از شهر باشیم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.