حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مجسمه‌های شهری را باید به سمت آثار برنزی، سنگی و فلزی پیش ببریم

شناسه : 8022 01 نوامبر 2017 - 8:11 187 بازدید

تبریز ما: رئیس کمیسیون خدمات شهری و اجرایی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنر مجسمه‌سازی خوشبختانه در شهرمان در حال تقویت و تثبیت است اما باید سبک آثار حجمی را به سمت آثار برنزی، سنگی و فلزی سوق داده و حدالامکان، از آثار فایبرگلاسی دور شویم. به گزارش تبریز ما، عبداله تقی‌پور در اختتامیه دومین […]

مجسمه‌های شهری را باید به سمت آثار برنزی، سنگی و فلزی پیش ببریم
پ
پ


تبریز ما: رئیس کمیسیون خدمات شهری و اجرایی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنر مجسمه‌سازی خوشبختانه در شهرمان در حال تقویت و تثبیت است اما باید سبک آثار حجمی را به سمت آثار برنزی، سنگی و فلزی سوق داده و حدالامکان، از آثار فایبرگلاسی دور شویم.

به گزارش تبریز ما، عبداله تقی‌پور در اختتامیه دومین دوره کارگاه ساخت پرتره مشاهیر تبریز افزود: ساخت پرتره مشاهیر تبریز، برنامه مهمی است که برای معرفی چهره‌های نامدار تبریز و آذربایجان به نسل‌های آتی اجرا شده و جای تقدیر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: حمایت از هنرمندان آثار تجسمی، شعر، نقاشی، گرافیک و سایر انواع هنری، از وظایف فرهنگی شهرداری است و شورا نیز قطعاً حامی این نقش حمایتی خواهد بود.

وی ادامه داد: آشنایی فعالان این عرصه با تجربه‌های بین‌المللی می‌تواند نقش تفکر، عشق و ایمان هنرمندان نامدار را در آثار بدیع و ماندگار نشان دهد؛ هر کاری که با عشق و ایمان توام باشد، قطعاً با روح و نشاط مضاعفی همراه خواهد داشت.

تقی‌پور با تاکید بر این‌که حلقه مفقوده دانشگاه با برنامه‌های اجرایی شهر را باید پایه‌گذاری و تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت، اقدامات‌مان سلیقه‌ای و مقطعی خواهد بود؛ دانشگاه باید وارد حوزه معرفی و تبیین برنامه‌های گردشگری شده و نیازهای آموزشی این حوزه را برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ساخت پرتره مشاهیر تبریز، برنامه مهمی است که برای معرفی چهره‌های نامدار تبریز و آذربایجان به نسل‌های آتی اجرا شده و جای تقدیر دارد.

وی متذکر شد: ۲۰۱۸ نقطه آغاز توسعه گردشگری در شهر تبریز است که برای تاثیر ماندگار در توسعه و آبادانی شهرمان، باید تداوم داشته‌باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و اجرایی شورا یادآور شد: باید تجربه توریست‌درمانی سال ۲۰۱۶ را مد نظر داشته و با ایفای نقش بهینه در حوزه فرهنگی و مراودات اجتماعی، گردشگران را از مزیت‌های فرهنگی خود بهره‌مند کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.