حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح ” تبریز ، شهر مهربانی ها ” اجرا می شود

شناسه : 11488 03 فوریه 2018 - 6:50 210 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اجرای طرح «تبریز شهر مهربانی ها» خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، علیرضا اصغری، با بیان اینکه شهر تبریز به شهر تمیزی ها معروف است و همیشه در این تلاش بوده ایم شعار ” تبریز ، شهر همیشه […]

طرح ” تبریز ، شهر مهربانی ها ” اجرا می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اجرای طرح «تبریز شهر مهربانی ها» خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، علیرضا اصغری، با بیان اینکه شهر تبریز به شهر تمیزی ها معروف است و همیشه در این تلاش بوده ایم شعار ” تبریز ، شهر همیشه تمیز ” را پایدار و زنده نگه داریم ، افزود :  در این راستا  طرحی  با نام  ” تبریز ، شهر همیشه مهربان ”  داریم که به مدت بیست روز و با همکاری خدمات شهری مناطق دهگانه و  تشکل های مردم نهاد  اطلاع رسانی و از اول اسفند ماه اجرایی خواهد شد . 

علیرضا اصغری در خصوص این طرح گفت : از شهروندان در خواست داریم تا لباس ها و ملزومات خانگی که در خانه تکانی محیط زیستی بیرون میریزند را تحویل همکاران سازمان مستقر در غرفه های بازیافت بدهند و در این طرح بزرگ شرکت کنند تا خانواده هایی که به آنها نیازمندند را بهره مند کرده و در این امر خیر شرکت کرده باشند . 

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان سخنانش گفت: این طرح بزرگ با حضور امام جمعه محبوب شهر تبریز و شهردار محترم تبریز و مدیران ارشد از اول اسفند ماه، توسط سازمان مدیریت پسماند اجرایی خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.