حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیرساخت های حمل ونقل عمومی یکی از شاخصه های توسعه شهری است

شناسه : 12713 10 آوریل 2018 - 5:54 222 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز بر ضرورت تسریع روند اجرای پروژه عظیم قطار شهری تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی تبریز می تواند این شهر را در ردیف شهرهای پیشرفته قرار دهد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در جلسه معارفه سردار مولوی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان قطار […]

زیرساخت های حمل ونقل عمومی یکی از شاخصه های توسعه شهری است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز بر ضرورت تسریع روند اجرای پروژه عظیم قطار شهری تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی تبریز می تواند این شهر را در ردیف شهرهای پیشرفته قرار دهد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در جلسه معارفه سردار مولوی به عنوان مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرا و تکمیل پروژه قطار شهری تبریز شهرداری تبریز این پروژه را در اولویت سایر پروژه های خود قرار می دهد و تمامی تلاش خود را در تامین اعتبارات مالی پیش بینی شده سهم شهرداری به کار خواهد بست.  

وی با اشاره به اینکه  تعهدات تامین مالی پروژه قطار شهری به صورت مشترک است، افزود: 50 درصد این اعتبار توسط شهرداری تبریز و 50 درصد اعتبار نیز از طریق بودجه دولتی تامین می شود.

شهین باهر تصریح کرد: این در حالیست که طبق گزارش مدیران سازمان قطار شهری تبریز در سال های اخیر با پیگیری های شورای چهارم 1هزار و 200 میلیارد تومان بود که نسبت سهم شهرداری تبریز به دولت 60 به 40 بود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مترو را پاک ترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل عمومی راه اندازی نشود نباید انتظار داشته باشیم این شهر از آب و هوای پاک برخوردار باشد.

شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: روند تکمیل قطار شهری تسریع شود و با بهره گیری از تخصص و تجربه سردار مولوی قاطعانه در اتمام این پروژه قدم بر می داریم.

مهندس شهین باهر با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز مصمم در پیشبرد اهداف این سازمان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده است اعلام کرد: در حال حاضر تقویت فنی متوجه پروژه های عمرانی مترو نیست و در عین حال تامین اعتبار مالی برای تکمیل پروژه قطار شهری بیش از پیش مطرح است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.