حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۱۱ هزار و ۱۴۴ دستگاه تاکسی در تبریز فعالیت می کند

شناسه : 8966 23 نوامبر 2017 - 3:01 190 بازدید

تبریز ما: رئیس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تبریز با اشاره به وجود ۵۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده گفت: تاکنون ۳۵۵۴ دستگاه از رده خارج و تبدیل به احسن شده است و هم‌اکنون فقط ۱۰۷۷ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تبریز وجود دارد. به گزارش تبریز ما، فررخ جلالی، با اشاره به آمار ارائه شده در رابطه وضعیت […]

۱۱ هزار و ۱۴۴ دستگاه تاکسی در تبریز فعالیت می کند
پ
پ


تبریز ما: رئیس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تبریز با اشاره به وجود ۵۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده گفت: تاکنون ۳۵۵۴ دستگاه از رده خارج و تبدیل به احسن شده است و هم‌اکنون فقط ۱۰۷۷ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تبریز وجود دارد.

به گزارش تبریز ما، فررخ جلالی، با اشاره به آمار ارائه شده در رابطه وضعیت تاکسی های درون شهری تبریز، اظهار داشت: در برخی آمارهای اعلام شده تعداد تاکسی های تبریز ۱۴ هزار تاکسی عنوان شده است که بنده اعلام می‌دارم، در کلانشهر ۱۱ هزار و ۱۴۴ دستگاه تاکسی وجود دارد. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، با اشاره به اعلام وجود ۷ هزار دستگاه تاکسی فرسوده و از رده خارج شدن ۲ هزار عدد خودرو در این شهر، تصریح کرد: رقم دقیق تعداد تاکسی های فرسوده ۵۳۰۰ دستگاه بوده و تاکنون ۳۵۵۴ دستگاه از رده خارج و تبدیل به احسن شده است و هم‌اکنون فقط ۱۰۷۷ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تبریز وجود دارد.

 وی ادامه داد: مابقی خودروها تبدیل به احسن شده است و علاوه بر خودروهای سمند و پژو، در روزهای آتی، خودروهای آریو و برلیانس نیز با وام ۲۵ میلیونی ۴۸ ماهه ثبت‌نام خواهیم کرد.

 جلالی با اشاره به برگزاری کلاس زبان برای رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری در راستای تبریز۲۰۱۸، گفت: تا به امروز ۳۲۰ نفر از رانندگان تاکسی به همراه تعدادی از رانندگان اتوبوس، آموزش مکالمات روزمره انگلیسی را گذرانده اند و انشا الله در نظر داریم ۶۰۰ نفر از رانندگان تاکسی را به این زبان آموزش دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در پاسخ به سوالی در رابطه با آخرین وضعیت تاکسی‌های اینترنتی در شهر تبریز، گفت: بنده با ماهیت تاکسی‌های اینترنتی مخالف نبوده و چندین بار نیز این مسئله را اعلام کرده‌ام اما این را نیز خاطرنشان کرده ام که این نوع تاکسی‌ها سبب بیکاری رانندگان تاکسی‌های درون شهری می‌شود. 

فرخ جلالی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۱ شرکت تاکسی اینترنتی برای ثبت‌نام قانونی، افزود: پرونده آنان را به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ارسال کرده‌ایم و با ثبت‌نام این تاکسی‌ها پس از طی مراحل قانونی در پلیس راهور، سازمان تاکسی‌رانی و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی تاکسی‌های درون‌شهری مخالفتی نداریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.