حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسیدگی به مشکلات مجتمع جواهر در کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار

شناسه : 11908 22 فوریه 2018 - 3:33 287 بازدید

تبریز ما: نشست این هفته کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان در مجتمع تجاری و خدماتی جواهر برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این جلسه که با حضور شهردار تبریز و قائم مقام، معاونان فرهنگی و شهرسازی شهردار و شهرداران مناطق یک […]

رسیدگی به مشکلات مجتمع جواهر در کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار
پ
پ


تبریز ما: نشست این هفته کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان در مجتمع تجاری و خدماتی جواهر برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این جلسه که با حضور شهردار تبریز و قائم مقام، معاونان فرهنگی و شهرسازی شهردار و شهرداران مناطق یک و دو برگزار شد، اعضای کمیسیون نسبت به انتقال سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به محل دیگری خارج از مجتمع جواهر تا یک ماه آینده تاکید کردند.

بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون همچنین انتقال پل عابرگذر مقابل دانشگاه و اتصال آن به مجتمع تجاری نیز به تصویب رسید.

بسترسازی مناسب برای حضور انتشارات معروف علمی و دانشگاهی به جهت مجاورت این مجتمع با دانشگاه تبریز، دیگر موضوعی بود که در نشست کمیسیون نسبت به آن اشاره شد.

در ادامه این جلسه، مهندس شهین باهر خواستار همکاری برای رفع مشکلات زیر ساخت های تاسیساتی مجتمع جواهر در اسرع وقت شد.

گفتنی است؛ اعضای کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تصویب کردند تا کارگروه کارشناسی و نظارتی برای پیگیری مصوبات این نشست متشکل از رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری،  نماینده شهردار و اعضای هیات مدیره مجتمع جواهر تشکیل شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.