حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پازل بحران سازی دلواپسان در حال تکمیل شدن است

شناسه : 28004 18 فوریه 2019 - 22:37 332 بازدید

یادداشت مدیر مسئول پازلی که تندروهای دلواپس برای ایجاد بحران های تازه برای کشور چیده اند ، با طرح استیضاح رئیس جمهور وارد فاز جدیدی شده و در حال تکمیل شدن هست . آنان بدون در نظر گرفتن منافع و مصالح کشور و ملت ، همواره در حال بوجود آوردن بحران هایی هستند که سرانجام […]

پازل بحران سازی دلواپسان در حال تکمیل شدن است
پ
پ

یادداشت مدیر مسئول

پازلی که تندروهای دلواپس برای ایجاد بحران های تازه برای کشور چیده اند ، با طرح استیضاح رئیس جمهور وارد فاز جدیدی شده و در حال تکمیل شدن هست .
آنان بدون در نظر گرفتن منافع و مصالح کشور و ملت ، همواره در حال بوجود آوردن بحران هایی هستند که سرانجام هزینه مادی و معنوی آنرا مردم خواهند پرداخت .
این بحران ها از کارشکنی در راه تحقق اهداف برجام آغاز ، و با مقابله با لوایح چهارگانه دولت ادامه پیدا کرد . تمامیت خواهان که در به شکست کشاندن برجام موفقیت های لازم را بدست آورده اند ، اکنون جری تر شده و عزم خود را برای مقابله با تمام برنامه های تنش زدایی داخلی و خارجی جزم کردند .
آنچه مشهود است اینکه ایجاد بحران در شرایطی که کشور دچار مشکلات متعدد اقتصادی و مدیریتی هست ، بازی کردن به نفع دشمن و در زمین اوست که عمدا یا سهوا از سوی تندروها در حال انجام است .
آنان هر آنچه در توان داشتند برای مقابله با تصویب fatf بکار بستند و اکنون نیز فشار خود را برای مقابله نهایی آن در مجمع تشخیص مصلحت مظاعف کرده و احتمال موفقیت شان زیاد است .
با این بحران سازی ها ، کشاندن کشور به ورطه سقوط محتمل بنظر می رسد و اگر از رهگذر این حوادث ، کشور دچار بحران های شدیدتر گشته و در آستانه فروپاشی قرار گیرد ، آیا بحران سازان جرات آنرا خواهند داشت تا نتیجه عملکرد ناثواب خود را به عهده بگیرند ؟ یا مثل گذشته آنرا توطئه آمریکا و اسرائیل عنوان خواهند کرد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.