حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

نجات زن میانسال از زیر آوار در میدان پیشقدم تبریز

شناسه : 6378 17 سپتامبر 2017 - 11:19 283 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نجات یک زن میانسال در میدان پیشقدم تبریز خبر داد و گفت: این حادثه در اثر تخریب غیر اصولی در مجاورت واحد های مسکونی که از مقاومت کمتری برخوردار هستند صورت گرفته است. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد […]

نجات زن میانسال از زیر آوار در میدان پیشقدم تبریز
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نجات یک زن میانسال در میدان پیشقدم تبریز خبر داد و گفت: این حادثه در اثر تخریب غیر اصولی در مجاورت واحد های مسکونی که از مقاومت کمتری برخوردار هستند صورت گرفته است.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد افزود: صبح امروز طی گزارشات مردمی به سامانه 125 و اعلام  وقوع ریزش آوار در یک باب منزل مسکونی واقع در میدان پیش قدم، ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره 12 را جهت امداد و نجات عازم حادثه کرد.

وی اظهار داشت: : پس از اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان به محل حادثه شتافته و شاهد ریزش سقف یک باب منزل مسکونی در اثر تخریب غیر اصولی  شدند که  موجب مدفون شدن یک زن میانسال  در زیر آوار شده بود.

طالب نژاد تصریح کرد:آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی عملیات امداد رسانی را آغاز و در کمترین زمان ممکن به مصدوم دسترسی پیدا کرده و وی را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات، مصدوم  را که به شدت از ناحیه سر و اعضای بدن دچار جراحت و مصدومیت شده بود ، جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار داد و با ارایه توصیه های ایمنی لازم به افراد حاضر به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.