حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمت رسانی 150 پاکبان تبریزی در مسیر زائران اربعین

شناسه : 8443 11 نوامبر 2017 - 7:13 210 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلان شهر تبریز از اعزام و خدمت رسانی تعداد 150 نفر از پاکبانان این مجموعه به زائران حماسه بزرگ اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب گفت: علی رغم اعزام این تعداد پاکبان به کشور عراق، […]

خدمت رسانی 150 پاکبان تبریزی در مسیر زائران اربعین
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلان شهر تبریز از اعزام و خدمت رسانی تعداد 150 نفر از پاکبانان این مجموعه به زائران حماسه بزرگ اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب گفت: علی رغم اعزام این تعداد پاکبان به کشور عراق، امر تنظیف معابر شهر تبریز بدون هیچ مشکل تداوم و انجام شد.

علیرضا اصغری افزود: لذا با برنامه ریزی های دقیق و نظارت شبانه روزی سازمان مدیریت پسماند، هیچ گونه مشکلی از باب جمع آوری زباله، تنظیف و رفت و روب مناطق مختلف به وجود نیامده و غیبت تعداد قابل توجهی از زحمتکشان شهر به سبب حضور در کربلای معلی احساس نگردید.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهرداری منطقه 8 در بازار بزرگ تبریز پرداخت و اضافه کرد: خوشبختانه در مسیر دستجات حسینی با نصب بنرهای آموزشی و آگاه سازی عمومی در امر مدیریت پسماند و نیز نصب کیسه های مخصوص پسماند خشک، شاهد پاکیزگی و بهداشت معابر بزرگترین بازار سرپوشیده جهان بودیم که نشانگر اشرافیت شهروندان به مقوله تجمیع پسماند دارد.

اصغری در خاتمه، حضور منظم پاکبانان در مجموعه بازار بزرگ تبریز را بسیار مهم ارزیابی نمود و تاکید کرد: حضور این زحمتکشان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، موجب پاکیزگی بازار تبریز گردید که با حجم عظیمی از نذورات مردم همراه بود و با موفقیت به پایان رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.