حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باربران دستی بازار تاریخی تبریز ساماندهی می شوند

شناسه : 12939 19 آوریل 2018 - 8:51 228 بازدید

تبریز ما: به منظور ساماندهی باربران بازار تاریخی تبریز جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و سرپرست، معاونین و مدیران منطقه هشت شهرداری تبریز در اتاق جلسه منطقه برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این جلسه در خصوص ساماندهی و حمایت از باربران داخل بازار بزرگ تبریز اعم ازحل مشکل […]

باربران دستی بازار تاریخی تبریز ساماندهی می شوند
پ
پ


تبریز ما: به منظور ساماندهی باربران بازار تاریخی تبریز جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و سرپرست، معاونین و مدیران منطقه هشت شهرداری تبریز در اتاق جلسه منطقه برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این جلسه در خصوص ساماندهی و حمایت از باربران داخل بازار بزرگ تبریز اعم ازحل مشکل بیمه تامین اجتماعی، ارائه تسهیلات بانکی برای تعویض چرخهای دستی، صدور کارتهای شناسائی و … به این قشر زحمتکش بحث و تبادل نظر گردید.
 بنا بر این گزارش در این جلسه نادری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان حمل ونقل بار گفت: با عنایت به اینکه ساماندهی باربران داخل بازار تاریخی تبریز در مقطع فعلی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این سازمان نیز در راستای وظایف سازمانی نسبت به انجام مطالعات لازم برای ساماندهی و نظارت بر باربران وبرقراری بیمه های آنان را انجام داده و آماده اجرا کرده و امیدواریم با همکاری منطقه هشت شاهد عملیاتی شدن آن باشیم. 
وی افزود: بر اساس تصمیمات متخذه مقرر گردیده با همکاری و هماهنگی سازمان مدیریت حمل بار و شهرداری تبریز، نسبت به ساماندهی باربران داخل بازار تاریخی تبریز اعم از شناسائی ، شناسنامه دار کردن و نظارت بر فعالیت آنان اقدامات لازم را اعمال داشته و نسبت به توزیع چرخهای دستی متناسب با بافت تاریخی داخل بازار به دستفروشان برای تعویض چرخ های دستی اقدامات مورد نیاز انجام گیرد. 
در ادامه جلسه پاک نهاد سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز، نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان حمل و نقل بار در خصوص شناسائی محل های مناسب برای باراندازها و همچنین آماده سازی طرح جامع ساماندهی باربران بازار تبریز گفت: ساماندهی باربران بازار از دغدغه های اصلی منطقه8 شهرداری تبریز بوده که برآنیم در خصوص ساماندهی باربران و تعیین زمان تردد باربران در بازار اقدامات لازم را انجام دهیم.
 این جلسه در پایان با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص ساماندهی باربران بازار به کار خود پایان داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.