حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بنده هیچ کسی را وارد شورا نکرده ام

شناسه : 8439 11 نوامبر 2017 - 7:49 222 بازدید

[ad_1] ‌تبریز ما: محمدباقر بهشتی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به مطالب منتشر شده برخی رسانه ها گفت: بنده هیچ کسی را وارد شورا نکرده ام. به گزارش تبریز ما، چند روز پیش برخی رسانه ها، خبر مبنی بر اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز اقدام به استخدام نیروهایی در دفاتر خود […]

بنده هیچ کسی را وارد شورا نکرده ام
پ
پ

[ad_1]


‌تبریز ما: محمدباقر بهشتی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به مطالب منتشر شده برخی رسانه ها گفت: بنده هیچ کسی را وارد شورا نکرده ام.

به گزارش تبریز ما، چند روز پیش برخی رسانه ها، خبر مبنی بر اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز اقدام به استخدام نیروهایی در دفاتر خود کرده اند را منتشر کردند که در این خصوص محمد باقر بهشتی واکنش نشان داد.

بهشتی در این خصوص تصریح کرد: نوشته بودند که بهشتی فقط یک نفر را وارد شورا کرده است. جهت اطلاع باید بگویم بنده هیچ کسی را وارد شورا نکرده ام.

وی ادامه داد:  طی نامه رسمی که به ریاست محترم شورا نوشته ام هیچ کسی را هم برای استخدام معرفی نخواهم کرد بدین ترتیب گزارش ناقص خبرگزاری ها را اصلاح می کنم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.