حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی دستفروشان حوزه استحفاظی منطقه هشت

شناسه : 7664 19 اکتبر 2017 - 12:34 214 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در محدوده راسته کوچه (خیابان مطهری) تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، جواد صدیقی اظهارکرد: با مشارکت بخش خصوصی  جهت  خدمات‌رسانی مطلوب به صاحبان کسب و کار […]

ساماندهی دستفروشان حوزه استحفاظی منطقه هشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در محدوده راسته کوچه (خیابان مطهری) تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، جواد صدیقی اظهارکرد: با مشارکت بخش خصوصی  جهت  خدمات‌رسانی مطلوب به صاحبان کسب و کار و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و نیز زمینه لازم برای عرضه محصولات تولید کنندگان بازارچه هایی در این ناحیه از شهر، احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این بازارچه ها علاوه  بر ساماندهی دستفروشان به کسب و کار آنها نیز کمک خواهد کرد. 

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری خاطرنشان کرد: با بررسی ها و مطالعات انجام  شده در این راستا  بازارچه هایی با ظرفیت 50 الی 250 غرفه  در این منطقه ایجاد خواهد شد .
صدیقی در پایان  اعلام کرد امیدواریم با این اقدام مشکلات سدمعبر و اشغال معابر عمومی هم به حداقل برسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.