حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بسکتبال شهرداری تبریز در حضور هواداران تاریخ ساز شد

شناسه : 11478 01 فوریه 2018 - 16:04 209 بازدید

تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز با پیروزی شیرین و دراماتیک برابر تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان در بازی پنجم پلی آف، برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان به فینال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.  پنجمین بازی از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز با […]

بسکتبال شهرداری تبریز در حضور هواداران تاریخ ساز شد
پ
پ


تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز با پیروزی شیرین و دراماتیک برابر تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان در بازی پنجم پلی آف، برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان به فینال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.

 پنجمین بازی از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز با انجام دو دیدار در تبریز و بندرامام برگزار شد و طی آن در تبریز تیم شهرداری این شهر توانست طی یک بازی جذاب و پر هیجان، پس از تساوی 82 بر 82 در وقت قانونی در نهایت با پیروزی 99 بر 92 در وقت اضافی برابر تیم پالایش نفت آبادان، برای اولین بار در تاریخ بسکتبال آذربایجان شرقی به فینال رقابت های لیگ برتر کشور راه یابد.

در این بازی که در حضور انبوه دوستداران بسکتبال و هواداران شهرداری تبریز سالن شهید توانا برگزار شد، شاگردان مهران حاتمی در هر چهار کوارتر نمایش برتری نسبت به میهمان خود داشتند و در نهایت با ارایه یک بازی حساب شده در وقت های اضافی، صاحب سومین پیروزی در پنج رویارویی خود با نفت آبادان شدند.

این بازی در حالی که تا دو ثانیه مانده به پایان وقت اضافی، با نتیجه 82 بر 81 رو به پایان بود، پنالتی دوم اصغر کاردوست بازیکن تنومند شهرداری تبریز تبدیل به گل شد تا بازی به وقت اضافی کشیده شود.

علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز از نزدیک شاهد هنرنمایی آسمانخراش های تاریخ ساز شهرداری تبریز بود.

در چهار دیدار قبلی شهرداری تبریز و پالایش نفت آبادان، هر کدام از دو تیم صاحب دو پیروزی شده بودند که شهرداری با پیروزی در بازی پنجم راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر دیدار این مرحله دو تیم پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مهرام با نتیجه 105 بر 94 برنده بازی پنجم شد و در مجموع با سه پیروزی از پنج مسابقه حریف شهرداری تبریز در دیدار فینال شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.