حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید عضو شورای اسلامی تبریز از سازمان حمل ونقل بار شهرداری

شناسه : 9973 24 دسامبر 2017 - 9:05 393 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور در سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری از بخش‌های مختلف سازمان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمانی قرار گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، در این بازدید  فاضل نادری مدیرعامل […]

بازدید عضو شورای اسلامی تبریز از سازمان حمل ونقل بار شهرداری
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور در سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری از بخش‌های مختلف سازمان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمانی قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، در این بازدید  فاضل نادری مدیرعامل سازمان به تشریح فعالیت‌های مجموعه پرداخته و گزارش کاملی از روند تشکیل و فعالیت سازمان ارائه کرد.
در ادامه این بازدید فریدون بابائی اقدم عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ابراز رضایت از امورات انجام گرفته در چند ماه گذشته که از تشکیل سازمان سپری شده ، اظهار داشت: مدیران سازمان با وجود زمان کوتاهی که از تشکیل سازمان سپری شده  برای ساماندهی حمل ونقل بار درون شهری اقدامات شایسته ای را انجام داده اند.

وی ادامه داد: حوزه حمل و نقل درون شهری و علی الخصوص حوزه بار از بخشهایی است که تعداد قابل توجهی از رانندگان زحمتکش در این حوزه فعالیت داشته و از این طریق امرار معاش می کنند و لازم است سازمان با قدرت تمام برای ساماندهی فعالان و رانندگان این حوزه وارائه تسهیلات و خدمات به ایشان تلاش کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برخی مشکلات مردم و رانندگان این حوزه افزود:سازمان باید در کنار انجام امورات جاری و صدور کارتهای اشتغال و پروانه های فعالیت به رانندگان دارای مجوز از شهرداری، خدمات رفاهی و تسهیلات ویژه ای در نظر بگیرد.
بابائی اقدم در ادامه با اشاره به وظایف سازمان د رسطح شهر ، گفت: مدیران سازمان باید با اعمال نظارت بر کلیه امور مرتبط با ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از مبداء تا مقصد حسب آیین نامه‌ها و دستورالعمل های اجرائی و تهیه طرح ها و ارائه پیشنهاد جهت جابجایی ایمن کالا در سطح شهر از جمله احداث ایستگاه‌های استقرار وسائل حمل و نقل بار و پایانه ها و بار اندازهای بار درون شهری و اجرائی کردن طرح ایستگاههای بار حاشیه ای و توقفگاههای مورد نیاز در نقاط مختلف و اجرای پایانه های بار در ورودی های شهر تبریز ضمن نظم دهی به فعالیت رانندگان ، مشکلات ترافیکی و بی نظمی های موجود را در سطح شهر حل کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.