حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ترکیب احتمالی گسترش فولاد مقابل استقلال

شناسه : 12773 11 آوریل 2018 - 9:03 314 بازدید

تبریز ما: تیم گسترش فولاد با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه مقابل استقلال قرار می گیرد و امید دارد نتیجه مطلوبی به دست آورد. آبی های فوتبال تبریز در شرایطی امروز به مصاف استقلال می روند که در جدول رده بندی، جایگاه خود را تثبیت کرده اند و دغدغه ای بابت سقوط به […]

ترکیب احتمالی گسترش فولاد مقابل استقلال
پ
پ


تبریز ما: تیم گسترش فولاد با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه مقابل استقلال قرار می گیرد و امید دارد نتیجه مطلوبی به دست آورد.

آبی های فوتبال تبریز در شرایطی امروز به مصاف استقلال می روند که در جدول رده بندی، جایگاه خود را تثبیت کرده اند و دغدغه ای بابت سقوط به دسته پایین تر ندارند. از این رو آنها خیالشان راحت است که شانسی برای کسب سهمیه آسیایی ندارند. با این حال جذابیت های دیدار با استقلال باعث می شود تا شاگردان فیروز کریمی از هیچ تلاشی برای کسب پیروزی مقابل آبی های پایتخت دریغ نکنند.

گسترش فولاد هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان نیز برد خوبی به دست آورد و حالا در اندیشه تکرار پیروزی مقابل استقلالی است که برای نایب قهرمانی در لیگ برتر می جنگد. گسترشی ها در بازی امروز با استفاده از بازیکنان باتجربه ای که دارند و با بهره گیری از انرژی جوانان خود برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

به احتمال فراوان در ترکیب گسترش فولاد برای بازی امروز فرناندو دخسوس دروازه بان برزیلی وظیفه حراست از دروازه آبی های تبریز را برعهده خواهد داشت. در خط دفاع با توجه به محرومیت احمد زنده روح احتمالا فیروز کریمی از وجود ادسون هنریکه و سیدمحسن حسینی در پست دفاع وسط و عزیز معبودی و سیداحمد موسوی در کناره ها استفاده خواهد کرد.

با توجه به بازگشت علیرضا نقی زاده، سرمربی گسترش فولاد برای انتخاب هافبک های تیمش کار سختی دارد؛ اما احتمالا آندرانیک تیموریان و علیرضا نقی زاده در پست هافبک تدافعی به میدان خواهند رفت. در این شرایط پیمان بابایی و رضا خالقی فر وینگر های راست و چپ خواهند بود و سامان نریمان جهان هم جلوی آنها بازی می کند. اسماعیل فرهادی نیز همچون بازی های گذشته به عنوان کاپیتان و مهاجم نوک به زمین می رود.

طبیعی است که گسترش فولاد با سیستم تدافعی تری در بازی امروز با استقلال حاضر شود؛ اما با توجه به حضور نفرات هجومی قدرتمند در خط حمله و نفرات نیمکت نشینی مثل زنیدپور، سالاری، افراز و … شانس خوبی نیز برای گلزنی دارد.

دیدار گسترش فولاد و استقلال ساعت 17 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.