حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهاجم تراکتورسازی در لیگ محروم نیست!

شناسه : 9833 20 دسامبر 2017 - 8:48 325 بازدید

تبریز ما: مهاجم تراکتورسازی می تواند تیمش را در بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان همراهی کند. فرزاد حاتمی، مهاجم بلند قامت تراکتورسازی در بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. با توجه به حذف تیم تراکتورسازی از رقابت های […]

مهاجم تراکتورسازی در لیگ محروم نیست!
پ
پ


تبریز ما: مهاجم تراکتورسازی می تواند تیمش را در بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان همراهی کند.

فرزاد حاتمی، مهاجم بلند قامت تراکتورسازی در بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

با توجه به حذف تیم تراکتورسازی از رقابت های حذفی گفته می شد حاتمی در اولین بازی لیگ برتری نمی تواند تیمش را به علت محرومیت همراهی کند اما تغییر قوانین چنین مساله را رد می کند.

بر اساس قوانین جدید محرومیت های حذفی فقط برای این تورنمنت اعمال می شود و بر این اساس فرزاد حاتمی از اولین مسابقه جام حذفی سال آینده محروم خواهد بود و دریافت کارت قرمز توسط او ربطی به لیگ برتر ندارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.