حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اهداء 8 دستگاه خودرو انتقال پسماند شهری به شهرداری تبریز

شناسه : 8289 07 نوامبر 2017 - 5:52 219 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اهداء هشت دستگاه خودرو مخصوص جمع آوری و انتقال پسماند شهرداری تبریز در آستانه رویداد بزرگ تبریز 2018 خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی مدبر با بیان اینکه شرکت خصوصی “برگیز” ترکیه در راستای ارتقاء زیرساخت های گردشگری تبریز در بخش خدمات شهری و گسترش ظرفیت […]

اهداء 8 دستگاه خودرو انتقال پسماند شهری به شهرداری تبریز
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اهداء هشت دستگاه خودرو مخصوص جمع آوری و انتقال پسماند شهرداری تبریز در آستانه رویداد بزرگ تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر با بیان اینکه شرکت خصوصی “برگیز” ترکیه در راستای ارتقاء زیرساخت های گردشگری تبریز در بخش خدمات شهری و گسترش ظرفیت های تبلیغاتی خود به شهرداری تبریز اهدا کرده است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر تمامی مراحل ترخیص از گمرک به اتمام رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر روند شماره گذاری ملی این خودروها به سرعت پیش می رود.

این معاون شهردار تبریز ادامه داد: نوسازی ناوگان جمع آوری و انتقال پسماند شهری با توجه به افزایش حجم اجرای طرح های خدماتی در سال های اخیر پیش از پیش احساس می شود و تلاش شبانه روزی پاکبانان در کنار نوسازی تجهیزات، موجب رضایتمندی بیشتر شهروندان خواهد شد.

مدبر کسب عنوان شهر پاک توسط تبریز را بیانگر سیاست گذاری دقیق و اجرای درست طرح های خدمات شهری عنوان کرد و متذکر شد: مجموعه مدیران شهرداری تبریز با همدلی توانسته اند به این موفقیت دست یابند و تلاش برای کاهش هزینه های خدماتی و ارتقاء سطح کیفی آن ها با مشارکت شهروندان محقق می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.