حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای ۲۸ المان و طرح ویژه نوروزی در میادین و معابر حوزه منطقه ۶

شناسه : 12287 14 مارس 2018 - 4:01 196 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز، گفت: در آستانه نوروز با اجرای طرح های زیباسازی در منطقه ۲۸ المان و سفره هفت سین در میادین و معابر منطقه نصب می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد نوروزی این منطقه مقرر شد، […]

اجرای ۲۸ المان و طرح ویژه نوروزی در میادین و معابر حوزه منطقه ۶
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز، گفت: در آستانه نوروز با اجرای طرح های زیباسازی در منطقه ۲۸ المان و سفره هفت سین در میادین و معابر منطقه نصب می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد نوروزی این منطقه مقرر شد، با تهیه پکیج نوروزی جاذبه های دیدنی و پتانسیل های گردشگری این منطقه در قالب نقشه و سی دی، به مسافران معرفی شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت محدوده غرب تبریز و نقش تاثیرگذار این منطقه در جذب گردشگر نیاز فوری به تعویض تابلو پیشانی راهنمای پل ها و زیرگذرها وجود دارد.

شهردار منطقه ۶ تبریز، خاطرنشان کرد: نصب المان ها و تندیس های و همچنین رنگ کاری جداول و لگه گیری آسفالت و اصلاح روشنایی معابر و پل های محدوده و بخصوص پل مایان در اولویت برنامه های اجرایی منطقه قرار گرفت.

سامان احمدزاده همچنین یادآور شد: شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با برپایی ایستگاهها و کمپ های نوروزی در ورودی پلیس راه تبریز – مرند، راه آهن، فرودگاه شهید مدنی تهیه پکیج های نوروزی، اجرای برنامه نمایشگاههای سنتی، توزیع پکیج های نوروزی و… به استقبال میهمانان بهاری می رود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز به دلیل واقع شدن در مسیرهای ورودی هوایی، ریلی و زمینی غرب و شمالغرب تبریز اهمیت بالایی در صنعت گردشگری منطقه و کشورهای همسایه دارد .

احمدزاده گفت: بنا به اهمیت و نقش منطقه غرب تبریز در جذب گردشگر همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸  و درآستانه نوروز ۹۷ توجه به زیباسازی و آماده سازی فضای سبز و گلکاری پارک ها و بوستانها در ایام نوروز و استقبال از میهمانان بهاری در اولویت این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 6 تبریز همچنین تاکید کرد: اماکن دیدنی تبریز از جمله موزه فوتبال ذربایجان|، پارکها و بوستانها و مساجد این حوزه در ایام نوروز آماده خدمات دهی میهمانان و مسافران نوروزی است.

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.

مساحت کل فضای سبز منطقه ۱۱۵ هکتار شامل ۲۸ پارک بزرگ و محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد که دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز و دو مسجد امام سجاد (ع) و نبی اکرم (ص) آماده میزبانی و تامین نیازهای مسافران نوروزی خواهند بود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.