حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نوسازی اتوبوس‌های فرسوده خط منظریه

شناسه : 9835 20 دسامبر 2017 - 9:04 334 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از نوسازی اتوبوس های فرسوده خط 126 منظریه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی با عنوان این مطلب افزود: در راستای نوسازی ناوگان و ارتقاء کیفی و کمی خدمات حمل و نقل عمومی،  همچنان برنامه ریزیهای […]

نوسازی اتوبوس‌های فرسوده خط منظریه
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از نوسازی اتوبوس های فرسوده خط 126 منظریه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی با عنوان این مطلب افزود: در راستای نوسازی ناوگان و ارتقاء کیفی و کمی خدمات حمل و نقل عمومی،  همچنان برنامه ریزیهای مستمر جهت بازسازی ناوگان در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح زندگی شهروندان با بهبود حمل و نقل در شهر ارتباط مستقیم دارد، گفت: یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا نیز استفاده از حمل‌ونقل عمومی است به همین منظور ارتقای کیفی شبکه حمل و نقل شهری در دستور کار قرار دارد  و در همین راستا با اقدامات و پیگیریهای لازم اتوبوسهای فرسوده  مسیر 126 (منظریه) ، از شبکه حمل و نقل عمومی خارج و اتوبوسهای نوسازی شده با موتور یورو 3 جایگزین شدند.
جلالی در ادامه اظهار داشت: اتوبوسرانی در تلاش است تا با انجام اقدامات چشمگیر با نوسازی ناوگان، مصرف سوخت و حامل‌های انرژی کاهش یافته ودر عین حال از آلودگی هوای شهر نیز کاسته شود. به همین منظور در راستای  بازسازی و ارتقاء راندمان ناوگان اتوبوسرانی  جهت خدمات رسانی به شهروندان  مسیر 126 (منظریه)، مبلغی بالغ بر540 میلیون تومان به عنوان یارانه از طرف شرکت واحد اتوبوسرانی به شرکت بهره بردار در فرایند تحویل وبکارگیری اتوبوس اعمال شده  تا روند نوسازی این اتوبوسها هر چه سریعتر انجام پذیرد و مسافرین این مسیر از خدمات  حمل و نقل بهتر و بیشتری نسبت به گذشته  بهره مند گردند.
جلالی در ادامه افزود: این اتوبوسها از صفر تا صد نوسازی شده  و با بهره گیری ازموتور یورو3 در کاهش دودزایی و مقابله با آلودگی هوا و همچنین تسریع در زمان جابجایی مسافرین خواهد داشت.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.