حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زائران تبریزی سفیر رویداد بزرگ “تبریز 2018” در جریان پیاده روی اربعین حسینی

شناسه : 7797 23 اکتبر 2017 - 2:15 202 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اعلام اینکه آمار ثبت نام کنندگان برای اعزام به کربلای معلی امسال ضمن اجرای طرح های فرهنگی با محوریت مشارکت مردمی افزایش داشته است، گفت: در جریان پیاده روی اربعین حسینی، زائران تبریزی سفیر رویداد بزرگ “تبریز 2018” خواهند بود. به گزارش تبریز ما، احد […]

زائران تبریزی سفیر رویداد بزرگ “تبریز 2018” در جریان پیاده روی اربعین حسینی
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اعلام اینکه آمار ثبت نام کنندگان برای اعزام به کربلای معلی امسال ضمن اجرای طرح های فرهنگی با محوریت مشارکت مردمی افزایش داشته است، گفت: در جریان پیاده روی اربعین حسینی، زائران تبریزی سفیر رویداد بزرگ “تبریز 2018” خواهند بود.

به گزارش تبریز ما، احد فلاحی در جمع خبرنگاران افزود: سامانه ثبت نام طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین” راه اندازی و در دسترس مردم قرار گرفته است و اجرای این جریان فرهنگی در کنار احتزاز لوگوی “تبریز 2018” در کشور عراق نشان از عزم مردمی دارد.

وی اظهار داشت: تمامی زمینه‌‌های فرهنگی و اجتماعی طرح “تکه تکه های قلب من با تو ای حسین” به صورت تخصصی بحث شده و بسته‌‌ هایی متشکل از کاشی مزین به نام ابا عبدالله الحسین(ع) تهیه شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی مطرح شود.

فلاحی با اشاره به اینکه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز مجری اولین مرحله این طرح کشوری است تصریح کرد: زائران پیاده اربعین به عنوان سفیر فرهنگی عاشورا، کاشى هاى مزین به لبيک يا حسين (ع) را پس ازتبرک در کربلا به این سازمان جهت تکمیل سازه المان شهری در قالب کتیبه عودت می دهند.

 داوطلبان می توانند به نشانى  www.aramestan.tabriz.ir و يا وب سايت موسسه فرهنگى قرآن و عترت آل طاها به نشانى www.aletahaco.ir جهت ثبت نام و تحويل کاشى ها با مراجعه کنند.

  

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.