حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه‌ریزی برای توسعه متوازن امکانات در بوستان‌های تبریز جهت بهره‌مندی معلولان

شناسه : 9234 03 دسامبر 2017 - 5:05 183 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: اجرای طرح های ویژه جهت مناسب سازی متوازن محیط بوستان های تبریز برای استفاده تمامی شهروندان، همواره در دستور کار این سازمان است. به گزارش تبریز ما، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: رفع […]

برنامه‌ریزی برای توسعه متوازن امکانات در بوستان‌های تبریز جهت بهره‌مندی معلولان
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: اجرای طرح های ویژه جهت مناسب سازی متوازن محیط بوستان های تبریز برای استفاده تمامی شهروندان، همواره در دستور کار این سازمان است.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: رفع موانع فيزيکي در پارکهای تبریز از جمله رويکردهاي سازمان پارکهای تبریز است تا افراد معلول نیز به عنوان یک شهروند بتوانند از تمام امكانات و فضاي شهري استفاده مطلوب را ببرند .

حسن‌زاده با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سهم معلولان از امکانات عمومی در پارکهای تبریز را محقق کنیم، گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمامی قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری و سازمان پارکها و فضای سبز تبریز قرار دارد.

وی تصریح کرد: مناسب‌سازی پارك ها به عنوان فضاهايي كه افراد معلول از هر قشر و هر موقعيتي به آنها نياز دارند و نيز به دليل نقشي كه اين اماكن عمومي در ايجاد تعامل هرچه بيشتر و بهتر ميان معلولين و جامعه برقرار مي کنند، امری ضروری است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به نقش پارك ها در ايجاد تعامل اجتماعي ميان جامعه و معلولين، تصریح کرد: تاييد روان شناختي پاركها و تفريحات در روحيه افراد داراي معلوليت، حقوق شهروندي مغفول مانده معلولين در بهره مندي از امكانات تفريحي، ضرورت مناسب سازي اين فضاها را ضروری ساخته است.

حسن زاده در پایان با اشاره به تلاش برای نهادینه کردن این اعتقاد که معلولان و نابینایان هم جزئی از جامعه بوده و حق زندگی راحت دارند، اظهار داشت: امیدواریم با تداوم و تکمیل طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در بخش مناسب‌سازی محیط برای معلولان، زمینه‌ای برای ایجاد امکانات و بسترهای تردد و زندگی راحت این قشر از جامعه فراهم شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.