حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«۱۵ اسفند» آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز در فاز فضای سبز پروژه پادگان

شناسه : 11933 23 فوریه 2018 - 13:57 246 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به پیشرفت پروژه مسیرگشایی امتداد ارتش، از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز همزمان با روز درختکاری در فاز فضای سبز پروژه پادگان خبر داد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر از پروژه مسیرگشایی امتداد ارتش بازدید و در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت. […]

«۱۵ اسفند» آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز در فاز فضای سبز پروژه پادگان
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به پیشرفت پروژه مسیرگشایی امتداد ارتش، از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز همزمان با روز درختکاری در فاز فضای سبز پروژه پادگان خبر داد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر از پروژه مسیرگشایی امتداد ارتش بازدید و در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید، خاطرنشان کرد: در کنار پروژه مسیرگشایی که با پیشرفت مناسب از سوی شهرداری منطقه ۳ پیگیری می‌شود، ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، عملیات فضاسازی و درختکاری بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز، در بخش تفکیک‌شده پادگان قدیمی، آغاز می‌شود.

شهردار تبریز با شاره به اضافه‌شدن فضاي مشجر ۱۰ هکتاری پادگان به محدوده شهر، افزود: درختان قديمي پادگان ارتش خوشبختانه در طول سال‌ها، به خوبی محافظت شده‌اند، از این رو، با اضافه شدن محدوده فضای‌سبز پادگان و اجرای فضاسازی‌های لازم، شاهد اتفاق مهمی در توسعه فضای سبز مرکز شهر خواهیم بود.

وی خطاب به مجریان پروژه، با یادآور شدن این‌که پروژه، محصول هماهنگی و همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی است، تاکید کرد: این سرمایه ارزشمند را باید قدر داسته و زمان و توان خود را صرف اجرای مطلوب پروژه کنیم.

شهین‌باهر سرعت و کیفیت را دو شاخص عمده پروژه خواند و گفت: هر دو شاخص باید به صورت متناسب، مورد توجه مدیریت پروژه باشد، تا به امید خدا، در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری از مسیر شریانی شمال‌به‌جنوب شهر، در بهترین شرایط کیفی و فنی باشیم.

مسیرگشایی امتداد ارتش، از طرح‌های تحول‌آفرین شهرداری تبریز در محدوده مرکزی شهر است که پس از سال‌ها میسر شده، و نقش موثر در توسعه فضاهای عمومی، افزایش فضای سبز و تسهیل ترافیکی مرکز شهر خواهد داشت.

این مسیر به عرض ۵۵ متر و طول ۵۰۰ متر، در مدت یک سال احداث و با اجراي آن، محور مهم شمال به جنوب در هسته ي مرکز شهر تبريز هم‌امتداد می‌شود.

همچنین با اجرای این طرح، شاهد اضافه‌شدن بوستان ۱۰ هکتاری به محدوده شهرخواهیم بود.

مطابق تفکیک‌های توافق‌شده، ۱ هکتار از محدوده پادگان نیز صرف ایستگاه مترو، جایگاه سوخت، پارکینگ و سایر فضاهای مشابه می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.