حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری در تبریز راه اندازی می‌شود

شناسه : 11788 17 فوریه 2018 - 3:32 199 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از راه‌اندازی ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر در جلسه مشترک با مدیران این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی […]

ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری در تبریز راه اندازی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از راه‌اندازی ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر در جلسه مشترک با مدیران این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی این طرح اکیپ‌های ساماندهی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز به طور مستمر و دقیق جهت ساماندهی تبلیغات شهری و فضای سبز آغاز بکار می‌کنند.

مدبر افزود: بر این اساس، اکیپ‌هایی جهت رسیدگی به مواردی همچون تخلفات قطع اشجار، پیرایش تابلوهای شهری مربوط به صنوف، رفع نازیبایی‌های بصری در سطح شهر، رعایت تناسب در تبلیغات صنوف و… در سطح تبریز آغاز بکار می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از آن، کار رصد موارد در محدوده‌های مختلف آغاز شده  و واحدهای ساماندهی سازمان بر اساس ضوابط و مقررات اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز خاطرنشان کرد: مهمترین نکته در این بحث برای ما اطلاع رسانی و آگاه‌سازی دقیق برای شهروندان از دستورالعمل‌های مربوط به ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری است.

مدبر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در این بحث مشارکت و همیاری شهروندان برای ما بسیار راهگشا خواهد بود، گفت: خوشبختانه شهروندان تبریزی همواره به طور پویا و قانونمند در توسعه شهر نقش متعهدانه خود را ایفا کرده‌اند.

وی افزود: مهمترین نکته در این بحث برای ما حفظ شان شهروندان و برخورد قانونمند از طرف گشت‌های ساماندهی است به طوری که رفتارهای مناسب و شایسته با شهروندان در قالب چارچوب‌های خاص و ضابطه مند توسط اکیپ‌های ما انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز یادآور شد: اکیپ‌های ‌ستاد ساماندهی تبلیغات و فضای سبز شهری با پوششی یکسان و مشخص در سطح شهر آغاز بکار می‌کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.