حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، در معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز

شناسه : 11201 24 ژانویه 2018 - 6:02 249 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز «تبریز۲۰۱۸» را نقطه شروع توسعه گردشگری شهر توصیف کرد و افزود: تلاش می کنیم این نقطه شروع را با همراهی اصحاب رسانه، به نقطه عطفی در حوزه گردشگری کشور تبدیل کنیم. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در دیدار با مدیر کانال آذری شبکه سحر با بیان این مطلب اظهار […]

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، در معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز «تبریز۲۰۱۸» را نقطه شروع توسعه گردشگری شهر توصیف کرد و افزود: تلاش می کنیم این نقطه شروع را با همراهی اصحاب رسانه، به نقطه عطفی در حوزه گردشگری کشور تبدیل کنیم.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در دیدار با مدیر کانال آذری شبکه سحر با بیان این مطلب اظهار داشت: در مورد ضرورت‌های اطلاع‌رسانی «تبریز 2018» به ویژه در حوزه برون مرزی، نیازمند بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها هستیم؛ در این میان، قابلیت‌های ویژه شبکه جهانی سحر می‌تواند جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز را به خصوص در میان کشورهای همجوار، پوشش دهد.

وی یادآور شد: متاسفانه به جهت سیاه‌نمایی هایی که در گذشته علیه کشورمان شده و تداوم تبلیغات منفی رسانه ای علیه کشورمان، تبیین واقعیات امروز جامعه ما و معرفی ظرفیت های منحصر به فرد جای جای کشورمان در عرصه جهانی ضروری است و نقش و رسالت رسانه ها در این خصوص به ویژه شبکه های برون مرزی اهمیت انکارناپذیری دارد.

شهین‌باهر به تاثیرات چشمگیر صنعت گردشگری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی آن اشاره و خاطرنشان کرد: «تبریز 2018» فرصتی گرانبهایی است که دستاوردها و ثمرات آن، با همراهی رسانه‌ها و عموم شهروندان، می‌تواند در شاخص‌های گردشگری کشور تاثیرگذار باشد.

عبدالله بحرالعلومی‌ مدیر کانال آذری شبکه سحر نیز در این دیدار، انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را فرصتی درخشان و مغتنم برای رسانه های برون مرزی همچون سحر خواند و گفت: شبکه جهانی سحر با سابقه ۲۰ ساله در قالب چهار کانال مستقل به چهار زبان تولید و تامین برنامه دارد و آمادگی داریم این ظرفیت را در خدمت تحقق اهداف و برنامه های تبریز ۲۰۱۸ قرار دهیم.

وی اضافه کرد: مصمم هستیم با پیگیری همکاری‌های رسانه‌ای، ظرفیت های ناب تبریز را به آذری زبان‌های سراسر جهان، به ویژه شهروندان حوزه قفقاز معرفی کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.