حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شستشوی جداول و نرده‌های مسیر بلوار آذربایجان و آزادی توسط شهرداری منطقه ۴

شناسه : 7681 21 اکتبر 2017 - 4:37 279 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از شستشوی جداول و نرده های مسیر بلوار آذربایجان و آزادی با هدف بهسازی سیمای شهری خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب، افزود: شستشوی جداول، نرده ها و باکس های زباله سطح حوزه در راستای پاکسازی معابر […]

شستشوی جداول و نرده‌های مسیر بلوار آذربایجان و آزادی توسط شهرداری منطقه ۴
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از شستشوی جداول و نرده های مسیر بلوار آذربایجان و آزادی با هدف بهسازی سیمای شهری خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب، افزود: شستشوی جداول، نرده ها و باکس های زباله سطح حوزه در راستای پاکسازی معابر اصلی و فرعی با هدف بهسازی سیمای شهری به صورت مستمر و بدون توقف ادامه دارد.
وی با بیان اینکه فراهم نمودن رفاه و آسایش برای شهروندان از جمله وظایف مهم شهرداری است، عنوان کرد: تلاش اکیپ های خدمات شهری منطقه در زمینه خدمت‌ رسانی بهینه به شهروندان در راستای وظایف آنان صورت می‌ گیرد.
شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: مبلمان شهری در سطح شهرداری منطقه ۴ از جمله جداول، نرده های ترافیکی، باکس ها و سطل های زباله به صورت مستمر شستشو و پاکسازی می شوند که در همین ارتباط آدینه پاک با شستشوی جداول و نرده های مسیر بلوار آذربایجان و آزادی همراه بود.
امجدی اظهار امیدواری کرد که همگام با اجرای این اقدامات و طرح های ویژه خدمات محله ای، در زیباسازی سیمای شهر و رفع هرگونه ناهنجاری ها گام‌ های موثری برداشته شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.