حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بررسی معضل سدمعبر و ساخت‌وسازهای غیرمجاز حوزه شهرداری منطقه ۱

شناسه : 7638 19 اکتبر 2017 - 7:24 245 بازدید

[ad_1] شریارنیوز: شهردار منطقه ۱ تبریز به همراه مدیران واحدهای مختلف این منطقه، در جلسه‌ای با حضور فرماندهان کلانتری‌های سطح این حوزه، موضوعات مشترک بین دو مجموعه را بررسی و بر لزوم تقویت همکاری‌ها تاکید کردند. به گزارش تبریز ما، مولاخواه شهردار منطقه ۱ تبریز در این جلسه، شبکه‌های سد معبر و ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز، ترافیک […]

بررسی معضل سدمعبر و ساخت‌وسازهای غیرمجاز حوزه شهرداری منطقه ۱
پ
پ

[ad_1]


شریارنیوز: شهردار منطقه ۱ تبریز به همراه مدیران واحدهای مختلف این منطقه، در جلسه‌ای با حضور فرماندهان کلانتری‌های سطح این حوزه، موضوعات مشترک بین دو مجموعه را بررسی و بر لزوم تقویت همکاری‌ها تاکید کردند.

به گزارش تبریز ما، مولاخواه شهردار منطقه ۱ تبریز در این جلسه، شبکه‌های سد معبر و ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز، ترافیک و‌ حمل‌و‌نقل را از معضلاتی خواند که حل آن‌ها نیازمند هماهنگی و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: جلوگیری از سد معبر وانت‌بارهای سطح حوزه و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، از ضرورت‌های مهم شهر است؛ نباید اجازۀ ریشه دوانیدن این قبیل شبکه‌ها را در شهر بدهیم.

مولاخواه ادامه داد: نیروهای انتظامی برای آرامش و امنیت جامعه از جان گذشتگی می‌کند و نقش تعیین‌کننده در حفظ نظم شهر دارد؛  حضور نیروی انتظامی در کنار شهرداری برای مقابله با افراد سودجود و ناقض می تواند نتایج بسیار مهم و شایسته ای برای شهر داشته باشد.

شهردار منطقه ۱ تبریز، استفاده از خودروهای دوربین‌دار با هماهنگی سازمان ترافیک و همچنین رصد مکان‌هایی که در تجمع دستفروشان است را از راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات خواند.

در ادامه حضرتی، معاون خدمات شهری منطقه یک گفت : وانت‌های سد معبر این حوزه، عمدتاً به صورت فامیلی در مسیر خیابان‌های عباسی و گلکار حضور دارند و برخی از آن‌ها برخورد‌های ناشایست و رفتارهای ناهنجاری را پیشه کرده‌اند.

وی گفت : همکاری نیروهای انتظامی و حضور به موقع در فرمان‌های لازم، از گستردگی این معضلات کاسته و باعث ایجاد آرامش در سطح حوزه خواهد شد.

 مهدیزاده، معاون حمل‌و‌نقل منطقه نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 1 برای حل معضلات ترافیکی، مجبور به اصلاح هندسی و نصب علائم ترافیکی است که این امر، ناخواسته هزینه‌های گزافی متوجه شهرداری می‌کند.

 فرماندهان کلانتری‌های ۱۲،۱۷، ۱۱ و همچنین پلیس راهور نیز در این جلسه، ضمن آمادگی برای برخورد با هرگونه سد معبر و ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز تاکید کردند که در این خصوص، همکاری شهروندان نقش مهمی را می توانند ایفا کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.