حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شرکت برق تبریز اشتراک رایگان به هیئت های حسینی واگذار می کند

شناسه : 6771 26 سپتامبر 2017 - 5:47 394 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از واگذاری انشعاب موقت و رایگان به هیئات مذهبی در ایام محرم خبر داد. به گزارش تبریز ما، عادل کاظمی دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر، هیئات حسینی می توانند با مراجعه به ادارات امور برق […]

شرکت برق تبریز اشتراک رایگان به هیئت های حسینی واگذار می کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از واگذاری انشعاب موقت و رایگان به هیئات مذهبی در ایام محرم خبر داد.

به گزارش تبریز ما، عادل کاظمی دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر، هیئات حسینی می توانند با مراجعه به ادارات امور برق تابعه این شرکت در شهر تبریز و شهرستان های اسکو و آذرشهر، نسبت به درخواست انشعاب موقت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به رایگان بودن این نوع انشعاب، از مسئولین تکایا، حسینیه ها و سایر مکان های سوگواری سالار شهیدان  می خواهیم که برای حفظ ایمنی و بیت المال نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: همچنین استقاده از لامپ ها و پروژکتورهای روشنایی LED و SMD فوق کم مصرف توصیه می شود و انتظار داریم هیئات حسینی پس از پایان مراسم کلیه تجهیزات برقی مورد استفاده را خاموش کنند.

کاظمی در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ناخواسته، از هیئت های مذهبی تقاضا می شود ضمن رعایت حریم شبکه برق، از تجهیزات سالم و استاندارد در برق رسانی استفاده کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.