حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ديدار قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار تبريز

شناسه : 9506 11 دسامبر 2017 - 7:18 569 بازدید

[ad_1] تبریز ما: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، نابغه قرآني جهان اسلام و قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام طباطبایی، در اين جلسه با ابراز خشنودي از انتصاب مهندس شهين باهر در كسوت شهردار كلانشهر تبريز گفت: خادمين جامعه القرآن الكريم آمادگي همه جانبه خود را […]

ديدار قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار تبريز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، نابغه قرآني جهان اسلام و قائم مقام جامعه القرآن‌الکریم کشور با شهردار تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام طباطبایی، در اين جلسه با ابراز خشنودي از انتصاب مهندس شهين باهر در كسوت شهردار كلانشهر تبريز گفت: خادمين جامعه القرآن الكريم آمادگي همه جانبه خود را براي همراهي در تمامي طرح‌هاي فرهنگي، قرآني و آموزش شهروندي مديريت شهري اعلام مي دارند و اميد آن داريم با حضور شما در سكان مديريت كلان شهر تبريز شاهد رشد بيش از پيش فعاليت‌هاي قرآني باشيم.

شهین باهر، شهردار تبریز نیز در این دیدار گفت: سياست و رويكرد مديريت شهري ايجاد جامعه سالم و پويا باهدف آموزش سبك زندگي اجتماعي براي قشر خردسال و نوجوان است. در طي اين مسير روش‌هاي آموزشي جامعه القرآن الكريم كه برگرفته از تعاليم كتاب الهي در ترويج سبك زندگي ايراني اسلامي است مي‌تواند بسيار مثمرثمر واقع شود.

وی افزود: سيستم مديريت شهري با تمام توان آمادگي خود را جهت تقويت تعاملات و همكاري‌هاي في مابين در ايجاد بستر مناسب براي فراهم شدن زمينه بهينه در رشد و توسعه فعاليت‌هاي قرآني اعلام مي دارد.

شهردارتبريز بیان کرد: بسيار مفتخر خواهيم بود تا مربيان و مجموعه پژوهشي جامعه القرآن الكريم در تدوين دوره‌هاي خاص آموزش شهروندي و معضلات اجتماعي برگرفته از تعاليم كتاب آسماني دركنار معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري تبريز همراهي و همكاري لازم را داشته باشند.

در پايان این دیدار حجت الاسلام طباطبايي با اهداي هديه متبرك قرآن كريم به شهردار كلانشهر تبريز انتصاب ارزشمند وی را به اين سمت تبريك گفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.