حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اضطراب پرسپولیس و تراکتور زخمی/ تیم تهرانی افول می کند!

شناسه : 10145 28 دسامبر 2017 - 3:32 207 بازدید

علی عباسی- تراکتور دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال را طوفانی آغاز کرد تا پرسپولیسی ها از همان هفته نگران رویارویی با تیم جوان و با انگیزه آذربایجان باشند. تراکتور روز جمعه در برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت پرسپولیسی که با تزریق میلیاردها هزینه و دست به دست هم دادن همه عوامل نهان و آشکار […]

اضطراب پرسپولیس و تراکتور زخمی/ تیم تهرانی افول می کند!
پ
پ


علی عباسی- تراکتور دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال را طوفانی آغاز کرد تا پرسپولیسی ها از همان هفته نگران رویارویی با تیم جوان و با انگیزه آذربایجان باشند.

تراکتور روز جمعه در برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت پرسپولیسی که با تزریق میلیاردها هزینه و دست به دست هم دادن همه عوامل نهان و آشکار در صدر جدول یکه تازی می کند.

دیدار دو تیم در دومین هفته لیگ امسال در خانه تراکتور با برد سرخ های تهران همراه بود تا جوانان زخمی تراکتور اندیشه شکست دادن تیم پرسپولیس را در تهران جستجو کنند.

فردا اگر نگرانی از ناداوری ها، جوسازی های خاص اطرافیان باشگاه حاشیه دار و حاشیه ساز پرسپولیس و عدم خودباوری بازیکنان تراکتور وجود نداشته باشد نتیجه خوبی عاید بازیکنان تراکتور خواهد شد.

هفته گذشته علی رغم پرسپولیس در برابر فولاد متوقف شد نتیجه یک بر یک خواسته ای نبود که در برابر شبه تیم های دیگر تهرانی برای پرسپولیس بدست آید.

چه اینکه همه می دانند وجود تعدادی تیم بی هوادار در تهران امتیازی برای دو تیم سوگلی پایتخت است تا اندوخته های امتیازی خود را افزایش دهند و با آوانس 8 بازی بیشتر در داخل خانه معلوم است که از رقیبان خیال راحت تری خواهند داشت.
پرسپولیس اینروزها از روزهای اوج خود در نیم فصل اول فاصله گرفته است. به نظر می رسد تراکتور بتواند تیر خلاص بر یکه تازی سوگلی های پایتخت را بزند و عدالت فوتبالی را اجرا نماید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.