حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه فجر

شناسه : 11275 27 ژانویه 2018 - 3:09 152 بازدید

تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ی تبریز از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری در ایام الله دهه فجر خبر داد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی  درخصوص برنامه های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: قرار است تا فضاسازی شهر با مضامین انقلابی و ارزشی همراه گردد […]

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه فجر
پ
پ


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ی تبریز از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی  درخصوص برنامه های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: قرار است تا فضاسازی شهر با مضامین انقلابی و ارزشی همراه گردد و باتوجه به اینکه امسال مصادف با ایام فاطمیه می باشد تلاش خواهیم کرد تا این ایام در فضاسازی ها مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی  شهردار ی تبریزادامه داد: در برنامه ها تلاش خواهیم کرد تا واقعیت های قبل از انقلاب به بهترین شکل به نسل جدید منتقل شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت زهرا به عنوان برترین الگو برای زنان عالم  مطرح شود.

وی افزود: بیش از ۱۰۰برنامه در قالب های مسابقه، جشنواره و نمایشگاه را برای این دهه در نظر گرفته ایم که ازجمله آن ها می توان به برگزاری نمایشگاه فاطمیه و دستاوردهای انقلاب، اختتامیه مسابقه قرآنی گلشن وحی، نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری جنگ های انقلاب، مسابقات پرسمان مکتب امام، چهارمین سوگواره شمیم یاس، نخستین سوگواره شعر فاطمی، جشنواره عروسک های نمادین ویژه تبریز2018، مجالس خاطره گویی رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و بازیهای بومی محلی، مسابقه کتابخوانی شهر انقلابی با فرهنگ فاطمی اشاره کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.