حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خطیب جمعه تبریز: با همت عمومی زندگی در کرمانشاه عادی می شود

شناسه : 8693 18 نوامبر 2017 - 3:32 345 بازدید

[ad_1] تبریز ما:  خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه زلزله دلخراش کرمانشاه قلب همه مومنان را به درد آورد و مردم ایران را داغدار کرد، گفت: با همت عمومی و تداوم کمک رسانی ها زندگی مردم زلزله زده این استان به روند عادی بازمی گردد.  آیت‌الله سید محمد تقی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این […]

خطیب جمعه تبریز: با همت عمومی زندگی در کرمانشاه عادی می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:  خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه زلزله دلخراش کرمانشاه قلب همه مومنان را به درد آورد و مردم ایران را داغدار کرد، گفت: با همت عمومی و تداوم کمک رسانی ها زندگی مردم زلزله زده این استان به روند عادی بازمی گردد.

 آیت‌الله سید محمد تقی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز از مردم غیرتمند خواست با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود از طریق هلال احمر در راستای کمک به مناطق زلزله زده اقدام کنند.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: وحدت نیروهای مسلح عامل اصلی پیروزی رزمندگان و آزادسازی سوسنگرد بود و نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و عشایر به رهبری امام (ره) در چنین روزی این افتخار را آفریدند.
خطیب جمعه تبریز همچنین با اشاره به سالگرد ارتحال علامه جعفری گفت: علامه‌ها نعمت بزرگی برای عالم اسلام و منطقه ما بودند و در تبیین اندیشه های آنان باید تلاش بیشتری کرد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه‌ هفته‌ بسیج قرار داریم، خاطرنشان کرد: به گفته امام(ره) بسیج، لشکر مخلص خداست و این لشکر مخلص از ابتدای انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور داشته و امروز نیز غیرتمندانه حضور دارد.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرارسیدن هفته وقف، اظهارکرد: ‘وقف’ در اسلام زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشته و برای آحاد جامعه وضع شده تا مقداری از مال خویش را در راه خدا برای فقرا و ضعفا وقف کنند.
وی تاکید کرد: متولی موقوفات باید موقافات را به ثبت رسانده و سنددار کند و همچنین در راستای تعمیر موقوفات و اجرای نیات واقف اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت و تاثیرات وقف در زندگی انسان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از اموال پاک خود، باقیات صالحات بگذاریم، زیرا که همواره ماندگار است و عواید آن به مردم رسیده و ثواب آن در پرونده اعمال واقف ثبت و ضبط می‌شود. 
آیت‌الله آل‌هاشم سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) افزود: باید قدر جوانان را بدانیم، جوانان آینده‌سازان کشور هستند و خوشا به حال جوانانی که در مسیر انقلاب، جهاد و شهادت حرکت می‌کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.