حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب سیستم ردیابی بر روی خودرو های گشتی سازمان مدیریت پسماند

شناسه : 7420 14 اکتبر 2017 - 8:28 235 بازدید

[ad_1] تبریز ما: توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز سیستم سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان حمل و نقل بر روی خودرو های گشتی ستاد نخاله و ناظرین عالی سازمان مدیریت پسماند نصب و راه اندازی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، سیستم ردیابی و مدیریت ناوگان حمل […]

نصب سیستم ردیابی بر روی خودرو های گشتی سازمان مدیریت پسماند
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز سیستم سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان حمل و نقل بر روی خودرو های گشتی ستاد نخاله و ناظرین عالی سازمان مدیریت پسماند نصب و راه اندازی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، سیستم ردیابی و مدیریت ناوگان حمل و نقل بر روی خودرو های گشتی ستاد نخاله و ناظرین عالی سازمان مدیریت پسماند نصب و راه اندازی شد.
علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان این مطلب که این سیستم در راستای بالا بردن بهره وری امورات محوله می باشد ، افزود : در سیستم سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان حمل و نقل می توان جابجایی ، مکان یابی ، هدایت و کنترل واحدهای گشت زنی ، میزان مسیرهای طی شده ، نقاط توقف و همچنین میزان سوخت خودرو های گشتی ستاد نخاله و ناظرین عالی سازمان را به صورت دقیق و آنلاین مشاهده کرد .
اصغری اظهار کرد : تمامی خودرو های ناظرین و گشت های ستاد نخاله مجهز به این سیستم می باشند که برای بهینه سازی نظارت بر عملکرد پیمانکاران و کنترل دقیق مسیرها و مکان های مورد نظارت و همچنین کاهش هزینه مصرف سوخت انجام گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.