حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

مرکز همایش‌های بین‌المللی، میزبان افتتاحیه برنامه‌های رسمی «تبریز 2018»

شناسه : 7559 17 اکتبر 2017 - 12:35 242 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی، مرکز همایش‌های بین‌المللی را اقدام ماندگار شهرداری تبریز در چشم‌انداز فرهنگی و اجتماعی استان خواند و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به امید خدا شاهد افتتاح برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 در این مرکز زیبا باشیم. تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی، مرکز همایش‌های بین‌المللی را اقدام ماندگار شهرداری تبریز […]

مرکز همایش‌های بین‌المللی، میزبان افتتاحیه برنامه‌های رسمی «تبریز 2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی، مرکز همایش‌های بین‌المللی را اقدام ماندگار شهرداری تبریز در چشم‌انداز فرهنگی و اجتماعی استان خواند و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به امید خدا شاهد افتتاح برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 در این مرکز زیبا باشیم.

تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی، مرکز همایش‌های بین‌المللی را اقدام ماندگار شهرداری تبریز در چشم‌انداز فرهنگی و اجتماعی استان خواند.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه برنامه‌های گردشگری تبریز 2018، اقدامات ارزنده‌ای آغاز شده است؛ یکی از این اقدامات مهم، پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی است که بخش قابل‌توجهی از آن تکمیل شده و قطعاً پیگیری می‌کنیم تا فازهای باقی‌مانده آن با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر به خاطر طراحی و اجرای این پروژه گفت: با تلاش این مجموعه، شاهد احداث یک پروژه عالی هستیم و  تلاش خود را برای تامین بودجه تکمیل پروژه به کار خواهیم می‌بندیم تا به امید خدا شاهد افتتاح برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 در این مرکز زیبا با حضور میهمانان و گردشگران باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تاثیر پروژه در آینده شهر اظهار داشت: در جهان امروز، کارکرد شهرداری‌ها در وهله اول مربوط به مباحث فرهنگی و اجتماعی، و در وهله دوم مروبط به حوزه‌های عمرانی و خدماتی است؛ از این رو، پروژه‌ای چون مرکز همایش‌های بین‌المللی، یک اقدام برجسته در برنامه‌های مدیریت شهر به شمار می‌رود که نقش آن، در توسعه فرهنگی شهر و ارائه آموزش‌های عمومی، حایز اهمیت خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دولت و مدیریت استان، قطعاً حامی این رویکرد است و به لحاظ نرم‌افزاری نیز در آینده، پشتیبان توسعه برنامه‌های این مرکز خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز حضور یافته و در جریان نحوه اجرا و پیشرفت فازهای تکمیلی این پروژه قرار گرفت.

سرپرست شهرداری تبریز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر در این بازدید حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.