حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کفسازی و ساماندهی وضعیت بازار امیر به زودی آغاز می‌شود

شناسه : 11458 01 فوریه 2018 - 8:13 219 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز کفسازی و ساماندهی وضعیت بازار امیر در روزهای آتی خبر داد. به گزارش تبریز ما، محبوب تیزپاز اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسه مشترک شهرداری منطقه ۸ با مسئولین سازمان میراث فرهنگی استان و اصناف بازار امیر نحوه کفسازی و ساماندهی بازار امیر بحث و تبادل نظر شد. […]

کفسازی و ساماندهی وضعیت بازار امیر به زودی آغاز می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز کفسازی و ساماندهی وضعیت بازار امیر در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محبوب تیزپاز اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسه مشترک شهرداری منطقه ۸ با مسئولین سازمان میراث فرهنگی استان و اصناف بازار امیر نحوه کفسازی و ساماندهی بازار امیر بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۸ تبریز به دلیل واقع شدن در بافت تاریخی شهر نیازمند تعاملات گسترده با میراث فرهنگی است تا مشکلات پیش روی و دوگانگی های موجود رفع شده و خدمات دهی به نحو احسن در منطقه تاریخی شهر مخصوصا بازار تبریز انجام پذیرد.

تیزپاز افزود: با توجه به اهمیت بازار امیر که یکی از جذبه های بازار تاریخی تبریز به حساب می آید، لزوم کفسازی و ساماندهی این بازار بسیار احساس شده و یکی از الزامات اجرائی منطقه است.

شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان این‌که  در فاز نخست، عملیات زیر زمینی نمودن انشعابات و تاسیسات بازار امیر آغاز شده‌است، افزود: در کنار آن شبکه فاضلاب در این بازار با مشارکت سازمان آب و فاضلاب راه اندازی شده تا زیرسازی های لازم برای کفسازی بازار امیر مهیا باشد.

وی ادامه داد: در این مرحله با مشارکت سازمان میرث فرهنگی و اصناف و کسبه محترم این بازار تاریخی در کمترین مدت کفسازی و سنگفرش می‌شود.

تیزپاز در پایان بر لزوم ساماندهی ویترین‌های بازار امیر نیز تاکید کرده و خواستار ساماندهی بصری این بازار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.