حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در مراحل پایانی است

شناسه : 7868 28 اکتبر 2017 - 5:12 402 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: با تملک و آزادسازی دو ملک دیگر، پروژه مسیر گشایی خیابان حجتی به چایکنار در آستانه تکمیل قرار گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: پروژه مسیر گشایی خیابان حجتی به چایکنار (امتداد قطران) به طول 800 متر […]

مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در مراحل پایانی است
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: با تملک و آزادسازی دو ملک دیگر، پروژه مسیر گشایی خیابان حجتی به چایکنار در آستانه تکمیل قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: پروژه مسیر گشایی خیابان حجتی به چایکنار (امتداد قطران) به طول 800 متر و عرض 24 متر در حال اجرا می باشد که با تملک و آزادسازی دو ملک دیگر که توسط شهرداری منطقه چهار صورت پذیرفت، این پروژه در آستانه تکمیل قرار گرفت.
وی به تاثیر مثبت طرح های مسیرگشایی در گشایش گره های ترافیکی و نوسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: قدیمی بودن محله ها و عرض اندک معابر، موجب بروز مشکلاتی نظیر دشواری عبور و مرور، ضعف بهداشت محیط و عدم دسترسی کامل به امکانات مناسب خدماتی شهر می شود که امید می رود با ادامه روند طرح بازگشایی مسیر مذکور شاهد تامین آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنان این منطقه باشیم.
شهردار منطقه چهار با اشاره به توافقات اولیه صورت گرفته با مالکین تعداد 8 ملک باقی مانده در طرح حاضر گفت: امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام یافته، حداکثر تا پایان سال شاهد بهره برداری از این مسیر باشیم.
امجدی ابراز داشت: شهرداری منطقه چهار در راستای نوسازی بافت فرسوده، پروژه‌ های مسیرگشایی را به سرعت اجرا می‌ کند و انتظار می ‌رود این اقدامات مردم را نسبت به نوسازی خانه هایشان ترغیب کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.