حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مالکان تاکسی های مدل سال 1386 هرچه سریع تر در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کنند

شناسه : 9473 10 دسامبر 2017 - 7:33 213 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از مالکان تاکسیهای مدل سال1386 خواست هرچه سریعتر در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کنند. به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی گفت: مالکان تاکسی های مدل سال 86 که هنوز در طرح نوسازی تاکسی ها ثبت نام نکرده اند، با توجه به اینکه پس از پایان مهلت […]

مالکان تاکسی های مدل سال 1386 هرچه سریع تر در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کنند
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از مالکان تاکسیهای مدل سال1386 خواست هرچه سریعتر در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کنند.

به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی گفت: مالکان تاکسی های مدل سال 86 که هنوز در طرح نوسازی تاکسی ها ثبت نام نکرده اند، با توجه به اینکه پس از پایان مهلت مقرر، با آنها مطابق قانون برخورد می شود، باید هرچه زودتر در این طرح ثبت نام کنند. 
 
وی ادامه داد : مالکان تاکسی های مدل 86 در کلانشهر تبریز اطلاع داشته باشند در صورتی که خودروهای آنان نوسازی نشوند از تردد آنها جلوگیری و پروانه فعالیت آنها هم لغو خواهد شد. 
 
جلالیتاکید کردند مالکان تاکسی باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، نسبت به نام نویسی و انجام فرایند مربوطه اقدام کنند و از تسهیلات اختصاص یافته از سوی دولت برای این طرح استفاده کنند.  
 
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحویل تاکسی های نو که از 15 مرداد امسال به طور موقت تعطیل شده بود، از پایان مهر ماه سالجاری دوباره اجرای آن آغاز می شود، تصریح کرد:هم اکنون این طرح در حال اجراست . 
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کلانشهر تبریز گفت : با قرارداد جدیدی که با گروه خودرو سازی سایپا نیز انجام شده است ،خودرو ‘آریو ‘و ‘برلیانس ‘در لیست تحویل تاکسی های نو قرار خواهد گرفت . 
 
 ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های  فرسوده از 12 بهمن سال 94 آغاز شد، متقاضیان دریافت تاکسی نو می توانند با مراجعه به بانک های عامل، تسهیلات 200میلیون ریالی با نرخ 16 درصدی در اقساط 48 ماهه دریافت کنند و همچنین این افراد 5 میلیون تومان یارانه گواهی اسقاط و 500 هزار تومان هم بابت لاشه خودرو فرسوده نیز دریافت می کنند. لازم بذکر است که خودروهای جایگزین، شامل سمند EF7 و پژو ۴۰۵ GLX مجهز به مخزن CNG است.  
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.