حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همایش بزرگ «هر ورزشکار یک درخت» در پارک پیوند برگزار شد

شناسه : 12131 06 مارس 2018 - 7:25 232 بازدید

تبریز ما: به مناسبت روز درختکاری با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تبرذیز، همایش بزرگ «هر ورزشکار یک درخت» در پارک پیوند برگزار شد. به گزارش تبریز ما، به مناسبت روز درختکاری همایش بزرگ درختکاری با شعار هر ورزشکار یک درخت در پارک پیوند تفرجگاه بزرگ عینالی با حضور مدیرعامل سازمان ورزش، مدیرعامل سازمان عون بن […]

همایش بزرگ «هر ورزشکار یک درخت» در پارک پیوند برگزار شد
پ
پ

تبریز ما: به مناسبت روز درختکاری با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تبرذیز، همایش بزرگ «هر ورزشکار یک درخت» در پارک پیوند برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، به مناسبت روز درختکاری همایش بزرگ درختکاری با شعار هر ورزشکار یک درخت در پارک پیوند تفرجگاه بزرگ عینالی با حضور مدیرعامل سازمان ورزش، مدیرعامل سازمان عون بن علی و جمعی از ورزشکاران و دوستداران محیط زیست برگزار شد.

در این همایش بزرگ که با همت موسسه مردم نهاد نوآوران علم تندرستی و مشارکت سازمان ورزش شهرداری تبریز، سازمان عمران و توسعه عون بن علی و اداره کل ورزش و جوانان و تشکل های زیست محیطی برگزار شد.

حضور گسترده ورزشکاران و اعضای تشکل های زیست محیطی در این مراسم امیدبخش توجه بیش از پیش شهروندان به مقوله ارتقا استانداردهای زیست محیطی و توجه به محیط زیست است.

در این مراسم توسط شهروندان دوستدار محیط زیست و ورزشکاران یک هزار اصله نهال در مجموعه پارک پیوند تفرجگاه عینالی کاشته شد.

همچنین در ابتدای این مراسم از جلوه های برتر فرهنگی در ورزش بانوان تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه به تعدادی از حاضران هدایایی اهدا شد.

شهرداری تبریز به مناسبت روز درختکاری برنامه های گسترده ای را در چندین نقطه از شهر تدارک دیده است که از آن جمله می توان به کاشت نمادین نهال در پارک پیوند و ائل گلی، ارائه نهال رایگان به شهروندان و همچنین کاشت نهال رایگان توسط عوامل شهرداری در مجتمع های مسکونی اشاره کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.