حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسول خطیبی: از اول فصل تیم کاملی نداشتم/ مسئولیت باخت را به گردن میگیرم

شناسه : 7353 12 اکتبر 2017 - 5:02 294 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بابت شکست امروز تیمش برابر برق جدید شیراز از هواداران و مجموعه باشگاه عذرخواهی کرد. رسول خطیبی پس از شکست امروز تیمش برابر برق شیراز اظهار کرد: از همه هواداران، مالک محترم و همه مجموعه باشگاه بخاطر باخت امروز عذرخواهی میکنم. با اینکه شش بازیکن مصدوم و […]

رسول خطیبی: از اول فصل تیم کاملی نداشتم/ مسئولیت باخت را به گردن میگیرم
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بابت شکست امروز تیمش برابر برق جدید شیراز از هواداران و مجموعه باشگاه عذرخواهی کرد.

رسول خطیبی پس از شکست امروز تیمش برابر برق شیراز اظهار کرد: از همه هواداران، مالک محترم و همه مجموعه باشگاه بخاطر باخت امروز عذرخواهی میکنم. با اینکه شش بازیکن مصدوم و غایب داشتیم اما با این حال بابت این نتیجه بد شرمنده هواداران شدیم و شخصا مسئولیت این باخت را به گردن میگیرم. 

وی ادامه داد: متاسفانه امسال از اول فصل حتی یک بار هم با تیم کامل برابر حریفان بازی نکرده ایم و هر بازی چند مصدوم داشتیم. امروز هم برابر برق شیراز شش بازیکن مصدوم داشتیم. شما ببینید که بعضی تیمها حتی با یک بازیکن غایب، سیستم و تاکتیکشان به هم می خورد. ما این همه بازیکن غایب داریم که واقعا کار را برای ما سخت کرده است. 

سرمربی بازیکن ساز تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تصمیمات کارساز و اصلاح کننده باشگاه، عنوان کرد: به شخصه با آقای مهندس زنوزی صحبت کردم و با آقای مهندس حاجی زاده هم در مورد مسائلی صحبت خواهم کرد. فعلا فقط این را بگویم که هواداران نگران نباشند چراکه باشگاه تصمیمات خوبی اتخاذ خواهد کرد. 

وی افزود: به هواداران می گویم که رسول خطیبی مهم نیست و مهم، تیم ماشین سازی است که همه باید برای موفقیت و ادامه فعالیت سرافرازانه آن تلاش کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.