حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیروزی تراکتورسازی برابر گسترش/ تراکتور در جدول بالا آمد

شناسه : 11624 07 فوریه 2018 - 17:42 237 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال تراکتورسازی دربی تبریز را به سود خود خاتمه داد تا با سه امتیاز این دیدار وضعیت بهتری در نیمه پایین جدول پیدا کند. نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه روز چهارشنبه بین تیم های تراکتورسازی و گسترش در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد که این […]

پیروزی تراکتورسازی برابر گسترش/ تراکتور در جدول بالا آمد
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال تراکتورسازی دربی تبریز را به سود خود خاتمه داد تا با سه امتیاز این دیدار وضعیت بهتری در نیمه پایین جدول پیدا کند.

نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه روز چهارشنبه بین تیم های تراکتورسازی و گسترش در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک شاگردان ساغلام به پایان رسید. میلاد زنیدپور(۳۳) برای گسترش، احسان پهلوان(۷۶) و مهدی کیانی(۹۲ – پنالتی) برای تراکتورسازی گل زدند.

دربی تبریز در شرایطی برگزار شد که تماشاگران استقبال زیادی از آن نکرده بودند. با این حال پس از نمایش سردی که دو تیم در نیمه اول داشتند، نیمه دوم از جذابیت بیشتری برخوردار بود که سهم تراکتورسازی در حملات و ایجاد موقعیت بیشتر از حریف خود بود.

ساغلام که در حضور کوتاه مدت خود توانسته تراکتورسازان را به امتیازات خوبی برساند، دومین برد متوالی با این تیم را جشن گرفت تا کمی به وضعیت سرخپوشان در جدول رده بندی سروسامان دهد.

شاگردان ارطغرول ساغلام با کسب این پیروزی، ۲۸ امتیازی شده و موقتا در رده دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند. تیم گسترش فولاد نیز با ۳۰ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.