حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاههای مختلف در خصوص «تبریز2018»

شناسه : 7140 08 اکتبر 2017 - 6:44 236 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاههای دخیل در خصوص تبریز«تبریز2018» و عدم همپوشانی برنامه های این رویداد مهم تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، سعید نیکو خصلت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: باید قبل از آغاز رویداد تبریز2018 برنامه های مختلف نهادهای […]

ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاههای مختلف در خصوص «تبریز2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاههای دخیل در خصوص تبریز«تبریز2018» و عدم همپوشانی برنامه های این رویداد مهم تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، سعید نیکو خصلت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: باید قبل از آغاز رویداد تبریز2018 برنامه های مختلف نهادهای مختلف آماده شود و طوری نباشد که برنامه های ادارات و دستگاههای مختلف در این خصوص همپوشانی داشته باشد.

نیکو خصلت با اشاره به جلسات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تبریز 2018 اظهار داشت: ضرورت دارد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در جلسات مربوط به تبریز 2018 درگیر و با کمیته های مختلف این رویداد همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت جذب بودجه های دولتی به این رویداد گفت: باید از ظرفیت تمامی نمایندگان استان برای جذب بودجه ملی استفاده کنیم و در این راستا تمامی نمایندگان استان باید به صورت متمرکز و یکدست عمل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به فعالیت شهرداری منطقه 8 در بازار تبریز اظهار داشت: به نظرم با اختصاص بودجه احداث یک تقاطع غیر همسطح به بازار تبریز وضعیت بازار می تواند بسیار بهتر از شرایط فعلی باشد.

با هزینه مبلغ یک روگذر بازار می تواند بسیار آماده تر شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.